close
بهترین متخصص ارتودنسی
چگونه بهترین و موثر ترین روش لاغر شدن و کاهش وزن را بیابیم؟

sharj

سه شنبه 30 آبان 1396

چگونه بهترین و موثر ترین روش لاغر شدن و کاهش وزن را بیابیم؟

درباره ما
ورزشی کلیپ اخبار ،عكس، دانلود مقاله ورزشي - رزمي
آرم باشگاه فرهنگی ورزشی خلیج فارس کچوییه یک نشان ثبت شده است و هرگونه کپی برداری از آن پیگرد قانونی دارد
امکانات جانبی
این صفحه را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذاری:
این صفحه را به اشتراک بگذارید


SEO Reports for pgsport.ir
پيشنهاد وي‍‍‍ژه باشگاه آنلاين خليج فارس
جستجوگر پیشرفته سایت



دستگاه بدنسازی و تناسب اندام همه کاره ریووفلکس اکستریم
چگونه بهترین و موثر ترین روش لاغر شدن و کاهش وزن را بیابیم؟

چگونه بهترین و موثر ترین روش لاغر شدن و کاهش وزن را بیابیم؟

برگرفته از تناسب اندام نوشته شهناز چوپانکاره

یکی دیگر از مطالب محبوب و اختصاصی وبلاگ قبلی بنده که  مجددا منتشر و در اختیار کاربران عزیز باشگاه آنلاین خلیج فارس قرار میگیرد:

چگونه بهترین و موثر ترین روش لاغر شدن و کاهش وزن را بیابیم؟

مشکلی که در مورد کاهش وزن وجود دارد، تصورات غلط بسیاری است که در این زمینه وجود دارد.

پژوهشهای اخیر بسیاری از افسانه های رایج و دیر پایی راکه در مورد رژیم غذایی، ورزش و

کاهش وزن وجود داشت، زیر و رو کرده است....

کلید حل مشکل اینجاست ....

ورزش موجب افزایش اشتها می شود

مشکلی که در مورد کاهش وزن وجود دارد، تصورات غلط بسیاری است که در این زمینه وجود دارد. پژوهشهای اخیر بسیاری از افسانه های رایج و دیر پایی راکه در مورد رژیم غذایی، ورزش و کاهش وزن وجود داشت، زیر و رو کرده است.

یکی از تصورات غلط آن است که ورزش موجب افزایش اشتها می شود. این موضوع واقعیت نداردو مطالعات نشان می دهد که بر خلاف این تصور ،ورزش اصولا موجب کاهش اشتها می شود.

اثری که ورزشهای شدید بر بدن دارد، آن است که واقعا اشتها را تا چند ساعت پس از تمرین فرد کم می کند. افزون براین، ورزش کردن با یک روش دیگری نیز به کاهش وزن کمک می کند، به این معنا که تنش و اضطراب را از بین می برد و این تنش و اضطراب ، خود از عوامل شایع پر خوری است.

احتمالادر صورتی ، که برنامه تمرینات ورزشی خود را سنگین تر کنید،موفقیت بیشتری در کاستن از وزن خود نصیبتان خواهد شد، زیرا ورزش کردن دارای جنبه مثبت و فعال است. ورزش کردن به معنی گذراندن وقت همراه با انجام دادن فعالیتی است ومانند رژیم گرفتن، مستلزم محروم کردن خویشتن از فعالیت نیست.

تنها به دلیل روانشناختی نیست که من توصیه می کنم برای کاستن از وزن خود از تمرینات ورزشی استفاده کنید. ورزش کردن کالری را می سو زاند. هر چه بیشتر ورزش کنید کالری بیشتری می سوزانید و وزن بیشتری از دست می دهید.

 

تمرینات ورزشی  نیاز به کالری ندارد

تصور غلط دیگری که در باره کاهش وزن وجود دارد، آن است که تمرینات ورزشی آنقدر ها هم نیاز به کالری ندارد که چربی زیادی بسوزاند. اگر به طور سطحی به این موضوع نگاه کنیم. شاید این حرف درست به نظر برسد.

خوب کاملا همینطور نیست. هر روز اندکی وزن کم می کنید که بر روی هم جمع می شود و به تدریج به مقدار چشم گیری تبدیل می گردد. ما در اینجا قصد داریم یک برنامه غذایی و ورزش سالم و موثر برای سراسر زندگی شما ارائه کنیم، نه آنکه موقتا و یک دفعه چند پوند از آب بدن شما را کم کنیم.

اثر دراز مدت تمرین بدنی منظم و شدید چشم گیر است ومیزان سوخت و ساز پایه یعنی مصرف کالری در حالت استراحت را افزایش می دهد. بنا بر این به مدت چند ساعت پس از آ نکه شما از تمرین کردن دست کشیدید،بدنتان 15 در صد بیش از حد معمول کالری مصرف می کند و اگر این مقدار را به کالری های مصرف شده در طی تمرین اضافه کنید،رقم قابل توجهی بدست خواهد آمد.

 

بنابر این تنها ورزش است که می تواند برای کاهش وزن راهگشا باشد.

تمرین کردن کالری مصرف می کند،نقطه تنظیم بدن شما را پایین می اورد و به برنامه آمادگی جسمانی شما شادی و نشاط می بخشد. داشتن چنین بر نامه ای بدون شک برای رسیدن به اوج قابلیتهای ورزشی ضروری است.

اگر پس از آن که با یک برنامه ورزشی تطابق پیدا کردید، وزنتان کاهش نیافت، نگران نباشید. ورزش کردن ممکن است موجب افزایش قوام ماهیچه ها یا افزایش توده ماهیچه ای گردد که این افزایش اندازه ماهیچه ها می تواند به ضورت ثابت ماندن وزن بدن یا حتی افزایش آن، خود را نشان می دهد.

بنابر این رژیم غذایی و برنامه ورزشی خود را به همین صورت حفظ کنید.

پس از اینکه رشد ماهیچه ای شما به سطح پایداری رسید، عاقبت کاهش چربی بدن آغاز خواهد شد.

هیچ کس نتوانسته است برای کاهش وزن راهی بهتر از رژیم غذایی کم کالری(مشتمل بر دست کم 3یا 4 وعده غذایی در روز) به همراه یک برنامه ورزشی رو به افزایش پیدا کند. گرسنگی کشیدن به تنهایی به هر صورتی که باشد موجب کاهش وزن نخواهد شد.

تمرینات هوازی

تمریناتی که چربی را به سریع ترین ممکن می سوزاند، تمرینات هوازی است که از آن جمله می توان دو میدانی ، دوچرخه سواری، اسکیت، اسکی صحرا نوردی، قایقرانی، شنا را نام برد.

در عین حال ورزشهای دیگر را هم که نیاز به مصرف سریع و ناگهانی انرژی بی هوازی دارند، فراموش نکنید.

از این گروه می توان تنیس، راکت بال ، فوتبال، بسکتبال و والیبال را نام برد.

بهترین و موثر ترین راه لاغر شدن و کم کردن وزن ورزش است

 

 

پیشنهاد ویژه

آموزش تناسب اندام و از بین بردن چربی های شکم در 90 روز

خرید آموزش تناسب اندام و از بین بردن چربی های شکم در 90 روز

برای همیشه با اضافه وزن خداحافظی کنید

به راحتی میتوانید با تمرینات abs

عضلات شکم و کمر خود را تقویت کنید و

چربی های اضافه شکم را آب کرده به تناسب اندام دلخواه برسید

 

همه انچه برای رسیدن به یک فرم شکم،

کمر و میان تنه زیبا و ایده آل به آن نیاز دارید.

 

برنامه تمرینی منحصر به فرد برای تکه تکه کردن ماهیچه های شکم!

چربی سوزی به روش Abs -آب کردن چربی های اضافه شکم

 

تقویت ماهیچه های شکم و کمر

 شش تکه کردن عضلات شکم(6پک شکم)

از بین بردن چاقی به روش Abs

آب کردن چربی های مقاوم!

رفع  گودی کمر ، قوس کمر،جلو آمدن شکم

 رفع مشکلات در ستون مهره ها

و...





امتیاز : نتیجه : 1 امتیاز توسط 1 نفر مجموع امتیاز : 5

بخش نظرات این مطلب

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:):(;):D;)):X:?:P:*=((:O@};-:B/:):S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟[حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتی

آموزش کامل تمام فرم های تکواندو -یک تا هفده

آموزش کامل تمام فرم های تکواندو 


  آموزش چهار طرفه تمامی فرم ها و اصطلاحات تکواندو یک تا هفده تگوک ها پومسه ها
 

آموزش کامل تمام فرم های تکواندو -فرم 1 تا 17

 

 همراه با اجرای پومسه قهرمانان برتر ایرانی و کره ای در مسابقات مختلف جهانی


آموزش كامل  همراه با تلفظ اصطلاحات

فرم يك تا هفده

همراه با گارانتی تعویض  محصول


ادامه توضیحات و لینک های خرید کلیک کنید

بنر باشگاه خلیج فارس

باشگاه آنلاین خلیج فارس

آمار
آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 477
کل نظرات کل نظرات : 323
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 7
تعداد اعضا تعداد اعضا : 352

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 1,465
بازدید دیروز بازدید دیروز : 3,057
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 8
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 52
بازدید کلی بازدید کلی : 5,118,805

اطلاعات شما اطلاعات شما
آِ ی پیآِ ی پی : 54.166.188.64
مرورگر مرورگر :
سیستم عامل سیستم عامل :
ورود کاربران
نام کاربری :
رمز عبور :

رمز عبور را فراموش کردم ؟
عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی : *کد امنیتیبارگزاری مجدد
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود

پربازدیدترین مطالب:
 بازدید : 171791 افزایش قد و رشد مناسب - راه های افزایش قد به روش طبیعی
 بازدید : 93809 روش شش تکه کردن عضلات شکم
 بازدید : 41025 بهترین ورزش برای دعوا در خیابان و دفاع از خود چیه؟
 بازدید : 39417 دانلود کلیپ تمرینات تیم ملی تکواندو (کیوروگی)
 بازدید : 39151 دانلود کلیپ حرکات آکروباتیک و زیبای ژیمناستیک - توسط یک نونهال
 بازدید : 35623 استاندارد های کثیف -در پی شکایت وزارت بهداشت از استاد حسین خیر اندیش
 بازدید : 33719 دانلود کلیپ دیدنی از صحنه های فوق العاده پارکور
 بازدید : 33105 آموزش تصویری و فلسفه فرم های تکواندو - فرم یک تگوک ایل جانگ
 بازدید : 31575 مضرات نوشدن آب زیاد، 8 لیوان در روز
 بازدید : 31183 اين روغن چربي هاي شما را آب مي كند!
 بازدید : 30403 چگونه قدرت وسرعت خودرا به طور همزمان در ورزش افزایش دهیم؟
 بازدید : 27607 عکس های جالب تمرین ضربات پای کلاسیک استاد کانگ با هادی ساعی جدید
 بازدید : 27355 عکس -ضربات پا در تکواندو
 بازدید : 23841 دانلود کلیپ صحنه های زیبای انتخابی تیم ملی تکواندو
 بازدید : 21993 29 نکته کاربردی برای میارزین تکواندو
 بازدید : 21909 کشش مفاصل و ماهیچه ها و تمرینات انعطاف پذیری
 بازدید : 21679 زیباترین ضربات در هنر های رزمی - تکواندو - عکس
 بازدید : 21127 دانلود کلیپ صحنه هایی زیبا از مسابقات بین المللی تکواندو جام فجر
 بازدید : 19007 دانلود کلیپ جدید و جالب حرکات آکروبات و ژیمناستیک
 بازدید : 17907 باشگاه و موزه استاد کانگ شین چال ، کره جنوبی - عکس
آخرین مطالب:
تاریخ : جمعه 03 تیر 1390 آخرین خبرها و مطالب ویژه
تاریخ : جمعه 28 خرداد 1395 کانال تلگرام فروشگاه تخصصی ورزش و سلامت - اکشن شاپ
تاریخ : دوشنبه 26 بهمن 1394 جلوگیری از پیری زودرس - علت های زود پیر شدن و راز جوانی
تاریخ : پنجشنبه 24 دی 1394 مصاحه ابراهیم ابن علیان با روزنامه خبر ورزشی
تاریخ : پنجشنبه 12 آذر 1394 آموزش ماساژ بازتابی کف دست و پا +عکس
تاریخ : پنجشنبه 12 آذر 1394 ماساژ ضرورت است، نه تجمل
تاریخ : شنبه 30 آبان 1394 مصاحبه عبادی مدیر باشگاه خلیج فارس در روزنامه خبر ورزشی
تاریخ : یکشنبه 14 دی 1393 مطلب مهم راجع به چای سبز
تاریخ : چهارشنبه 10 دی 1393 آشنایی با طبع مواد غذایی
تاریخ : یکشنبه 07 دی 1393 آشنایی با روغن ها
تاریخ : شنبه 01 آذر 1393 بهداشت دهان و دندان
تاریخ : سه شنبه 04 شهریور 1393 نتایج مسابقات جهانی تکواندو هان مادانگ -کره جنوبی
تاریخ : یکشنبه 26 مرداد 1393 نتایج مسابقات تکواندو هان مادانگ قهرمانی استان آقایان
تاریخ : شنبه 25 مرداد 1393 ورزش و سلامتی /جلوگیری از درد گردن و شانه با ورزش کوتاه
تاریخ : پنجشنبه 29 خرداد 1393 نتایج نهمین دوره مسابقات قهرمانی آزاد هان مادانگ و قهرمانی تیم لنجان در پومسه ابداعی و تیم نمایش
تاریخ : سه شنبه 06 خرداد 1393 ایران قهرمان سومین دوره مسابقات پومسه قهرمانی آسیا
تاریخ : سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 قرار دادهای میلیاردی فوتبال و پرداخت نکردن چندرغاز حقوق کشتی گیران
تاریخ : جمعه 19 اردیبهشت 1393 آموزش آمادگی برای مبارزه - آناتومی رزمی کار
تاریخ : پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393 6 حرکت مهم در مبارزه
تاریخ : یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 راهبانی با شکم های برجسته اما خطرناک