close
تبلیغات در اینترنت
چگونه انعطاف پذیرتر شویم؟

sharj

شنبه 02 تیر 1397

چگونه انعطاف پذیرتر شویم؟

درباره ما
ورزشی کلیپ اخبار ،عكس، دانلود مقاله ورزشي - رزمي
آرم باشگاه فرهنگی ورزشی خلیج فارس کچوییه یک نشان ثبت شده است و هرگونه کپی برداری از آن پیگرد قانونی دارد
امکانات جانبی
این صفحه را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذاری:
این صفحه را به اشتراک بگذارید


SEO Reports for pgsport.ir
پيشنهاد وي‍‍‍ژه باشگاه آنلاين خليج فارس
جستجوگر پیشرفته سایت



دستگاه بدنسازی و تناسب اندام همه کاره ریووفلکس اکستریم
چگونه انعطاف پذیرتر شویم؟

چگونه انعطاف پذیرتر شویم

چگونه انعطاف پذیرتر شویم

تمرین های کششی بسیار مفید هستند ولی آنها را باید تا حدی انجام دهید که به بدنتان فشار بیش از اندازه ای وارد نشود. اگر دچار مشکلات کمر، مفاصل یا سایر مشکل های بهداشتی هستید، قبل از انجام این تمرین ها حتما با پزشک یا فیزیوتراپیست تان مشورت کنید...

 

دراز کشیدن به شکم روی آرنج ها

چگونه انعطاف پذیرتر شویم

در حالی که پاهایتان کنار هم قرار دارد، روی شکم دراز بکشید. بدنتان را روی آرنج هایتان که به طور مستقیم زیر شانه هایتان قرار دارد، تکیه دهید. کمر و شکمتان را در حالت شل روی زمین قرار دهید. برای ۳۰ تا ۶۰ ثانیه در این حالت بمانید. این حرکت عضلات پشت را تقویت و قوس طبیعی کمر را حفظ می کند.

 

چرخش کمر در حالت درازکشیده به پشت

چگونه انعطاف پذیرتر شویم

به پشت دراز بکشید در حالی که زانوهایتان خم شده است. زانوهایتان را کنار هم نگه دارید و شانه هایتان را روی زمین تکیه دهید. زانوهایتان را به یک طرف بچرخانید تا زمانی که در قسمت کمر یا لگنتان احساس کشش کنید. ۳۰ تا ۶۰ ثانیه در این حالت بمانید.

 

حرکت زانوها به سمت قفسه سینه

چگونه انعطاف پذیرتر شویم

روی پشتتان دراز بکشید. زانوهایتان را خم و پاها را از روی زمین بلند کنید. زانوهایتان را با دست هایتان قلاب کنید و آنها را به سمت قفسه سینه تان بکشید. برای ۲۰ ثانیه در این حالت بمانید. این حرکت را ۳ تا ۵ بار تکرار کنید.

 

خم کردن مچ

چگونه انعطاف پذیرتر شویم

بازوی راست تان را جلوی بدنتان باز کنید به طوری که کف دست رو به پایین باشد و آرنج در حالت مستقیم قرار بگیرد. مچ دستتان را خم کنید تا نوک انگشتان دست تان رو به زمین قرار گیرد. با استفاده از دست چپ، پشت دست راست را به آرامی به سمت عقب بکشید. برای ۲۰ ثانیه در این حالت بمانید. این حرکت را ۳ تا ۵ بار با هر دست تکرار کنید.

 

باز کردن مچ

 

بازوی راست تان را جلوی بدنتان باز کنید به طوری که کف دستتان رو به بالا باشد و آرنجتان به طور مستقیم قرار داشته باشد. مچتان را خم کنید تا نوک انگشتان تان به سمت زمین قرار بگیرد. با استفاده از دست چپ، پشت دست راست را به آرامی به سمت عقب بکشید. برای ۲۰ ثانیه در این حالت بمانید. این حرکت را ۳ تا ۵ بار با هر دست تکرار کنید.

 

کشش عضله ۳ سر پشت بازو

چگونه انعطاف پذیرتر شویم

دست راست تان را پشت سرتان قرار دهید به طوری که کف دستتان روی سرتان قرار داشته باشد. با دست چپ تان آرنج دست راست را بگیرید و آن را به سمت پایین بکشید تا هنگامی که پشت بازوی راست تان احساس کشش کنید. برای ۲۰ ثانیه در این حالت بمانید.

۳ تا ۵ بار با هر بازو تکرار کنید.

 

کشش عضله پکتورال (عضله جلوی سینه) با یک بازو

چگونه انعطاف پذیرتر شویم

در مقابل یک ساختار ثابت، مانند دیوار یا درخت بایستید. در حالی که رو به دیوار هستید، دست راست تان را از کنار بدن تا سطح قفسه سینه بالا بیاورید به طوری که کف دستتان روی دیوار قرار گیرد. بدنتان را به سمت چپ بچرخانید تا از دیوار و بازوی بازشده تان فاصله بگیرد، تا حدی که جلوی قفسه سینه تان احساس کشش کنید. برای ۲۰ ثانیه در این حالت بمانید. این حرکت را با هر بازو ۳ تا ۵ بار تکرار کنید.

 

کشش عضله پیریفورمیس

چگونه انعطاف پذیرتر شویم

به پشت دراز بکشید. زانوی چپ تان را خم کنید و آن را تا حد نیمه راه مانده به قفسه سینه بالا بیاورید. زانوی تان را با دست راست تان قلاب کنید و آن را به سمت شانه راست تان بکشید. باسن تان را روی زمین نگه دارید. برای ۲۰ ثانیه در این حالت بمانید. این حرکت را ۳ تا ۵ بار با هر پا تکرار کنید.

 

کشش عضلات پشت ساق

چگونه انعطاف پذیرتر شویم

در مقابل یک ساختار ثابت مانند دیوار قرار بگیرید به طوری که پنجه پای راست تان جلوتر از پای چپ روی زمین قرار داشته باشد و پنجه پا به طور مستقیم رو به جلو باشد. زانوی راست تان را خم کنید. لگن تان را به سمت جلو خم کنید و به سمت دیوار خم شوید. هر دو پاشنه پای تان را به سمت پایین نگه دارید. ساق پای چپ تان را مستقیم نگه دارید و زانوی راست تان را روی قوزکتان خم کنید. برای ۲۰ ثانیه در این حالت بمانید. این حرکت را با هر پا ۳ تا ۵ بار تکرار کنید.

 

کشش عضله چهارسر ران در حالت ایستاده

چگونه انعطاف پذیرتر شویم

در حالت ایستاده با قرار دادن یک دست روی دیوار، تعادل بدنتان را حفظ کنید. بعد با دست دیگر پایتان را در محل قوزک قلاب کنید و بدنتان را از زانو تا لگن در حالت مستقیم نگه دارید. به آرامی با دستتان پایتان را به سمت باسنتان بالا بکشید تا هنگامی که جلوی ران احساس کشش کنید. ران پا باید به طور مستقیم در حالت کشیده قرار داشته باشد و به سمت بیرون منحرف نشود. برای ۲۰ تا ۳۰ ثانیه در این حالت بمانید. می توانید این حرکت را با گرفتن قوزک پا با دست مخالف هم انجام دهید. با هر پا ۲ تا ۳ بار این حرکت را تکرار کنید.

 

کشش تاندون آشیل

چگونه انعطاف پذیرتر شویم

مقابل دیوار قرار بگیرید به طوری که پنجه پای راست تان جلوی پنجه پای چپتان قرار داشته باشد و انگشتان تان به طور مستقیم به سمت جلو قرار بگیرد. هر دو زانوی تان را خم کنید. لگن تان را به سمت جلو فشار دهید و به سمت دیوار خم شوید. هر دو پاشنه پاهای تان را به سمت پایین و هر دو زانوی تان را با پنجه های پاهای تان در یک خط نگه دارید. برای ۲۰ ثانیه در این حالت بمانید. این حرکت را برای ۳ تا ۵ بار با هر پا تکرار کنید.

 

 

 

اسرار انعطاف پذیری - آموزش باز کردن 180 درجه پا ها

 

خرید مجموعه آموزشی اسرار انعطاف پذیری آموزش باز كردن 180 درجه پا

 





امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 2

بخش نظرات این مطلب
این نظر توسط روژینا در تاریخ 1393/8/19 و 17:17 دقیقه ارسال شده است

17 سالمه! والا من پامو در هر شرایطی 180 باز میکنم ... هیچ کدوم از این حرکات رو هم انجام ندادم! حتما اگه این حرکات رو انجام بدم میتونم به 300 درجه برسونم !!!!! یا مثلا پام از پشت بیاد رو شونم!!!!!!!
پاسخ : سلام
تمرینات کششی این پست همگانی هستند
اگر تمایل به بالا بردن انعطاف خود به طور حرفه ای هستید برای مثال باز کردن پا بیش از 180 درجه مجموعه اسرا انعظاف پذیری را تهیه بفرمایید
سپsport4u.ir/post/162
با تشکر


نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:):(;):D;)):X:?:P:*=((:O@};-:B/:):S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟[حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتی

آموزش کامل تمام فرم های تکواندو -یک تا هفده

آموزش کامل تمام فرم های تکواندو 


  آموزش چهار طرفه تمامی فرم ها و اصطلاحات تکواندو یک تا هفده تگوک ها پومسه ها
 

آموزش کامل تمام فرم های تکواندو -فرم 1 تا 17

 

 همراه با اجرای پومسه قهرمانان برتر ایرانی و کره ای در مسابقات مختلف جهانی


آموزش كامل  همراه با تلفظ اصطلاحات

فرم يك تا هفده

همراه با گارانتی تعویض  محصول


ادامه توضیحات و لینک های خرید کلیک کنید

بنر باشگاه خلیج فارس

باشگاه آنلاین خلیج فارس

آمار
آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 477
کل نظرات کل نظرات : 323
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 5
تعداد اعضا تعداد اعضا : 350

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 373
بازدید دیروز بازدید دیروز : 517
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 1
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 5
بازدید کلی بازدید کلی : 5,069,358

اطلاعات شما اطلاعات شما
آِ ی پیآِ ی پی : 54.225.31.188
مرورگر مرورگر :
سیستم عامل سیستم عامل :
ورود کاربران
نام کاربری :
رمز عبور :

رمز عبور را فراموش کردم ؟
عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی : *کد امنیتیبارگزاری مجدد
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود

پربازدیدترین مطالب:
 بازدید : 171709 افزایش قد و رشد مناسب - راه های افزایش قد به روش طبیعی
 بازدید : 93729 روش شش تکه کردن عضلات شکم
 بازدید : 40793 بهترین ورزش برای دعوا در خیابان و دفاع از خود چیه؟
 بازدید : 39445 دانلود کلیپ تمرینات تیم ملی تکواندو (کیوروگی)
 بازدید : 39145 دانلود کلیپ حرکات آکروباتیک و زیبای ژیمناستیک - توسط یک نونهال
 بازدید : 35601 استاندارد های کثیف -در پی شکایت وزارت بهداشت از استاد حسین خیر اندیش
 بازدید : 33781 دانلود کلیپ دیدنی از صحنه های فوق العاده پارکور
 بازدید : 33091 آموزش تصویری و فلسفه فرم های تکواندو - فرم یک تگوک ایل جانگ
 بازدید : 31517 مضرات نوشدن آب زیاد، 8 لیوان در روز
 بازدید : 31093 اين روغن چربي هاي شما را آب مي كند!
 بازدید : 30365 چگونه قدرت وسرعت خودرا به طور همزمان در ورزش افزایش دهیم؟
 بازدید : 27599 عکس های جالب تمرین ضربات پای کلاسیک استاد کانگ با هادی ساعی جدید
 بازدید : 27367 عکس -ضربات پا در تکواندو
 بازدید : 23805 دانلود کلیپ صحنه های زیبای انتخابی تیم ملی تکواندو
 بازدید : 21927 29 نکته کاربردی برای میارزین تکواندو
 بازدید : 21885 کشش مفاصل و ماهیچه ها و تمرینات انعطاف پذیری
 بازدید : 21625 زیباترین ضربات در هنر های رزمی - تکواندو - عکس
 بازدید : 21125 دانلود کلیپ صحنه هایی زیبا از مسابقات بین المللی تکواندو جام فجر
 بازدید : 19017 دانلود کلیپ جدید و جالب حرکات آکروبات و ژیمناستیک
 بازدید : 17905 باشگاه و موزه استاد کانگ شین چال ، کره جنوبی - عکس
آخرین مطالب:
تاریخ : جمعه 03 تیر 1390 آخرین خبرها و مطالب ویژه
تاریخ : جمعه 28 خرداد 1395 کانال تلگرام فروشگاه تخصصی ورزش و سلامت - اکشن شاپ
تاریخ : دوشنبه 26 بهمن 1394 جلوگیری از پیری زودرس - علت های زود پیر شدن و راز جوانی
تاریخ : پنجشنبه 24 دی 1394 مصاحه ابراهیم ابن علیان با روزنامه خبر ورزشی
تاریخ : پنجشنبه 12 آذر 1394 آموزش ماساژ بازتابی کف دست و پا +عکس
تاریخ : پنجشنبه 12 آذر 1394 ماساژ ضرورت است، نه تجمل
تاریخ : شنبه 30 آبان 1394 مصاحبه عبادی مدیر باشگاه خلیج فارس در روزنامه خبر ورزشی
تاریخ : یکشنبه 14 دی 1393 مطلب مهم راجع به چای سبز
تاریخ : چهارشنبه 10 دی 1393 آشنایی با طبع مواد غذایی
تاریخ : یکشنبه 07 دی 1393 آشنایی با روغن ها
تاریخ : شنبه 01 آذر 1393 بهداشت دهان و دندان
تاریخ : سه شنبه 04 شهریور 1393 نتایج مسابقات جهانی تکواندو هان مادانگ -کره جنوبی
تاریخ : یکشنبه 26 مرداد 1393 نتایج مسابقات تکواندو هان مادانگ قهرمانی استان آقایان
تاریخ : شنبه 25 مرداد 1393 ورزش و سلامتی /جلوگیری از درد گردن و شانه با ورزش کوتاه
تاریخ : پنجشنبه 29 خرداد 1393 نتایج نهمین دوره مسابقات قهرمانی آزاد هان مادانگ و قهرمانی تیم لنجان در پومسه ابداعی و تیم نمایش
تاریخ : سه شنبه 06 خرداد 1393 ایران قهرمان سومین دوره مسابقات پومسه قهرمانی آسیا
تاریخ : سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 قرار دادهای میلیاردی فوتبال و پرداخت نکردن چندرغاز حقوق کشتی گیران
تاریخ : جمعه 19 اردیبهشت 1393 آموزش آمادگی برای مبارزه - آناتومی رزمی کار
تاریخ : پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393 6 حرکت مهم در مبارزه
تاریخ : یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 راهبانی با شکم های برجسته اما خطرناک