close
تبلیغات در اینترنت
آيا دويدن با شكم خالي براي لاغري مفيد است؟

sharj

یکشنبه 03 تیر 1397

آيا دويدن با شكم خالي براي لاغري مفيد است؟

درباره ما
ورزشی کلیپ اخبار ،عكس، دانلود مقاله ورزشي - رزمي
آرم باشگاه فرهنگی ورزشی خلیج فارس کچوییه یک نشان ثبت شده است و هرگونه کپی برداری از آن پیگرد قانونی دارد
امکانات جانبی
این صفحه را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذاری:
این صفحه را به اشتراک بگذارید


SEO Reports for pgsport.ir
پيشنهاد وي‍‍‍ژه باشگاه آنلاين خليج فارس
جستجوگر پیشرفته سایت



دستگاه بدنسازی و تناسب اندام همه کاره ریووفلکس اکستریم
آيا دويدن با شكم خالي براي لاغري مفيد است؟

دویدن با شکم خالی به لاغر شدن کمک می کند؟

دویدن با شکم خالی به لاغر شدن کمک می کند

مصرف انرژی، ورزش با شکم خالی و لاغری  که نوع و مدت زمان انجام یک فعالیت جسمی تأثیر قابل توجهی بر میزان جابه جایی ذخیره های انرژی بدن دارد. وضعیت تغذیه ای یک ورزشکار  نیز میزان مصرف انرژی را تغییر می دهد. انجام فعالیت جسمی با شکم خالی مصرف چربی ها را برای فعالیت های عضلانی افزایش می دهد. بنابراین به افرادی که اضافه وزن دارند و دوست دارند لاغر شوند، توصیه می شود که دنبال ورزشی بروند که به لاغر شدن شان کمک کند.

 


● تمرین بیشتر، کالری بیشتری می سوزاند عادت دادن بدن به فعالیت جسمی با شکم خالی وضعیت اکسیژن رسانی به چربی ها را نیز بالا می برد و به کمک تطابق متابولیک بدن، مصرف چربی ها بیشتر خواهد شد. در این مورد زنان نسبت به مردان، برتری تردید ناپذیری نشان داده اند. در واقع، هنگام انجام یک فعالیت ورزشی با شدت متعادل در بین افراد بسیار چاق، سوختن چربی ها و اکسیژن رسانی به بافت های چربی در بین زنان بهتر بوده است. در نتیجه، بهتر است خانم ها به انجام تمرینات ورزشی با شدت متعادل بپردازند به عبارت دیگر، زنان بهتر از مردان چربی ها را به حرکت درمی آورند، اما فقط هنگام انجام تمریناتی با شدت کم و متعادل. به طور خلاصه، زنان نسبت به مردان شانس بیشتری برای دست یابی به تناسب اندام توسط ورزش دارند.


● تفاوت های قابل توجه بین ورزش با شکم خالی و شکم پر در واقع، برای انجام یک تمرین ورزشی با شدت کم، بین افراد عادی، این فعالیت حدود ۴۵% چربی های آنان را می سوزاند در حالی که بعد از هضم گلوکز، همین تمرین ورزشی نیمی از این میزان لیپید را به مصرف می رساند. اگر این فعالیت با شدت بیشتری انجام شود، اثربخشی اش باز هم بیشتر خواهد بود: اگر ۸ تا ۱۲ ساعت قبل از انجام ورزش، غذایی خورده شود، مصرف گلوکز نصف خواهد شد. به طور خلاصه، انجام فعالیت ورزشی با شکم خالی نسبت به زمانی که شکم پر است یا حتی سه ساعت بعد از مصرف غذا، چربی بیشتری می سوزاند.



● آیا دویدن با شکم خالی به لاغر شدن کمک می کند؟ برای لاغر شدن از کجا شروع کنیم؟ بر اساس اقداماتی که توسط یک گروه از محققان فرانسوی دانشگاه پل ساباتیۀ تولوز انجام شده، بر این نتایج تأکید گردیده است: در میان افرادی که دچار چاقی مفرط هستند، شرایط تمرین با شدت متعادل ۴۷% از چربی ها را به مصرف می رساند، در حالی که بعد از غذا خوردن این عدد به ۳۱% می رسد، حال اگر این تمرین ورزشی به طور منظم تکرار شود و همراه با یک رژیم غذایی کم کالری باشد، قطعاً به کاهش وزن منتهی خواهد شد. با این حال، این تأثیر “سوختن چربی” محدودیت های خودش را دارد. این روش برای زمانی است که قرار باشد تمرین ورزشی با شدت متعادل انجام شود. هر چه تمرین زمان بیشتری طول بکشد، بدن مقدار بیشتری از انرژی مورد نیازش را از بافت های چربی برمی دارد، حال اگر فرد ناشتا هم باشد، مقدار این برداشتن بازهم افزایش خواهد یافت. واضح است که دویدن به مدت چند ساعت با ریتم متعادل و دوچرخه سواری طولانی مدت با شکم خالی بسیار بیشتر از اسکواش یا دو سرعت مفید هستند.



 





امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بخش نظرات این مطلب

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:):(;):D;)):X:?:P:*=((:O@};-:B/:):S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟[حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتی

آموزش کامل تمام فرم های تکواندو -یک تا هفده

آموزش کامل تمام فرم های تکواندو 


  آموزش چهار طرفه تمامی فرم ها و اصطلاحات تکواندو یک تا هفده تگوک ها پومسه ها
 

آموزش کامل تمام فرم های تکواندو -فرم 1 تا 17

 

 همراه با اجرای پومسه قهرمانان برتر ایرانی و کره ای در مسابقات مختلف جهانی


آموزش كامل  همراه با تلفظ اصطلاحات

فرم يك تا هفده

همراه با گارانتی تعویض  محصول


ادامه توضیحات و لینک های خرید کلیک کنید

بنر باشگاه خلیج فارس

باشگاه آنلاین خلیج فارس

آمار
آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 477
کل نظرات کل نظرات : 323
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 6
تعداد اعضا تعداد اعضا : 350

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 1,838
بازدید دیروز بازدید دیروز : 2,760
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 2
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 8
بازدید کلی بازدید کلی : 5,073,583

اطلاعات شما اطلاعات شما
آِ ی پیآِ ی پی : 54.158.15.97
مرورگر مرورگر :
سیستم عامل سیستم عامل :
ورود کاربران
نام کاربری :
رمز عبور :

رمز عبور را فراموش کردم ؟
عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی : *کد امنیتیبارگزاری مجدد
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود

پربازدیدترین مطالب:
 بازدید : 171723 افزایش قد و رشد مناسب - راه های افزایش قد به روش طبیعی
 بازدید : 93753 روش شش تکه کردن عضلات شکم
 بازدید : 40797 بهترین ورزش برای دعوا در خیابان و دفاع از خود چیه؟
 بازدید : 39455 دانلود کلیپ تمرینات تیم ملی تکواندو (کیوروگی)
 بازدید : 39159 دانلود کلیپ حرکات آکروباتیک و زیبای ژیمناستیک - توسط یک نونهال
 بازدید : 35621 استاندارد های کثیف -در پی شکایت وزارت بهداشت از استاد حسین خیر اندیش
 بازدید : 33793 دانلود کلیپ دیدنی از صحنه های فوق العاده پارکور
 بازدید : 33099 آموزش تصویری و فلسفه فرم های تکواندو - فرم یک تگوک ایل جانگ
 بازدید : 31519 مضرات نوشدن آب زیاد، 8 لیوان در روز
 بازدید : 31103 اين روغن چربي هاي شما را آب مي كند!
 بازدید : 30373 چگونه قدرت وسرعت خودرا به طور همزمان در ورزش افزایش دهیم؟
 بازدید : 27617 عکس های جالب تمرین ضربات پای کلاسیک استاد کانگ با هادی ساعی جدید
 بازدید : 27383 عکس -ضربات پا در تکواندو
 بازدید : 23813 دانلود کلیپ صحنه های زیبای انتخابی تیم ملی تکواندو
 بازدید : 21929 29 نکته کاربردی برای میارزین تکواندو
 بازدید : 21893 کشش مفاصل و ماهیچه ها و تمرینات انعطاف پذیری
 بازدید : 21639 زیباترین ضربات در هنر های رزمی - تکواندو - عکس
 بازدید : 21135 دانلود کلیپ صحنه هایی زیبا از مسابقات بین المللی تکواندو جام فجر
 بازدید : 19025 دانلود کلیپ جدید و جالب حرکات آکروبات و ژیمناستیک
 بازدید : 17907 باشگاه و موزه استاد کانگ شین چال ، کره جنوبی - عکس
آخرین مطالب:
تاریخ : جمعه 03 تیر 1390 آخرین خبرها و مطالب ویژه
تاریخ : جمعه 28 خرداد 1395 کانال تلگرام فروشگاه تخصصی ورزش و سلامت - اکشن شاپ
تاریخ : دوشنبه 26 بهمن 1394 جلوگیری از پیری زودرس - علت های زود پیر شدن و راز جوانی
تاریخ : پنجشنبه 24 دی 1394 مصاحه ابراهیم ابن علیان با روزنامه خبر ورزشی
تاریخ : پنجشنبه 12 آذر 1394 آموزش ماساژ بازتابی کف دست و پا +عکس
تاریخ : پنجشنبه 12 آذر 1394 ماساژ ضرورت است، نه تجمل
تاریخ : شنبه 30 آبان 1394 مصاحبه عبادی مدیر باشگاه خلیج فارس در روزنامه خبر ورزشی
تاریخ : یکشنبه 14 دی 1393 مطلب مهم راجع به چای سبز
تاریخ : چهارشنبه 10 دی 1393 آشنایی با طبع مواد غذایی
تاریخ : یکشنبه 07 دی 1393 آشنایی با روغن ها
تاریخ : شنبه 01 آذر 1393 بهداشت دهان و دندان
تاریخ : سه شنبه 04 شهریور 1393 نتایج مسابقات جهانی تکواندو هان مادانگ -کره جنوبی
تاریخ : یکشنبه 26 مرداد 1393 نتایج مسابقات تکواندو هان مادانگ قهرمانی استان آقایان
تاریخ : شنبه 25 مرداد 1393 ورزش و سلامتی /جلوگیری از درد گردن و شانه با ورزش کوتاه
تاریخ : پنجشنبه 29 خرداد 1393 نتایج نهمین دوره مسابقات قهرمانی آزاد هان مادانگ و قهرمانی تیم لنجان در پومسه ابداعی و تیم نمایش
تاریخ : سه شنبه 06 خرداد 1393 ایران قهرمان سومین دوره مسابقات پومسه قهرمانی آسیا
تاریخ : سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 قرار دادهای میلیاردی فوتبال و پرداخت نکردن چندرغاز حقوق کشتی گیران
تاریخ : جمعه 19 اردیبهشت 1393 آموزش آمادگی برای مبارزه - آناتومی رزمی کار
تاریخ : پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393 6 حرکت مهم در مبارزه
تاریخ : یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 راهبانی با شکم های برجسته اما خطرناک