')); replace2=replace.replace(new RegExp('form','gim'),'div'); document.getElementById(Id_Skinak_Comment).innerHTML='
'; } } xmlhttp.open("GET",'http://www.pgsport.ir/post/comment/'+CommentID,true); xmlhttp.send(); } function SM(strCode) {document.getElementById ('tex').value +=strCode;}

sharj

دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

معجزه رنگ ها در شادابی و تناسب اندام شما

درباره ما
ورزشی کلیپ اخبار ،عكس، دانلود مقاله ورزشي - رزمي
آرم باشگاه فرهنگی ورزشی خلیج فارس کچوییه یک نشان ثبت شده است و هرگونه کپی برداری از آن پیگرد قانونی دارد
امکانات جانبی
این صفحه را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذاری:
این صفحه را به اشتراک بگذارید


SEO Reports for pgsport.ir
پيشنهاد وي‍‍‍ژه باشگاه آنلاين خليج فارس
جستجوگر پیشرفته سایت



دستگاه بدنسازی و تناسب اندام همه کاره ریووفلکس اکستریم

همه می‌گویند رنگ سیاه آدم را لاغرتر نشان می‌دهد اما برخی رنگ‌ها هستند كه واقعا انسان را لاغر می‌كنند نه اینكه چاقی را استتار كنند. خیلی راحت رنگ‌های قرمز، سبز و زرد را امتحان كنید تا لاغر شوید.

آخرین تحقیقات نشان داده، یكی از بهترین راه‌ها برای كاهش وزن و بهبود سلامت مصرف انواع رنگ‌هاست(البته میوه و سبزی‌های رنگی!) مشكل اینجاست كه در بسیاری از كشورهای دنیا از هر 10 نفر، 8 نفر به اندازه كافی میوه و سبزی‌های رنگی مصرف نمی‌كنند.

این مطلب را بخوانید تا انگیزه بیشتری برای رنگی كردن رژیم غذایی‌تان به‌دست آورید و بدانید چه مواد رنگی به شما كمك می‌كند تا لاغر شوید.

کدام رنگ ها اشتهایتان را تحریک می کند؟

ما با چشم هایمان غذا می خوریم
اگر رنگ نوشیدنی های معروفی که به آنها عادت دارید، تغییر دهید، بیشتر مردم نمی توانند آن را بشناسند!
رنگ و اشتیاق به غذاهای مختلف کاملا با هم ارتباط دارند. فقط ظاهر غذا باعث تحریک اعصاب در هیپوتالاموس می شود. شرکت کنندگانی که باید غذایشان را در ظرف تیره می خورند، به شدت احساس می کردند هیچ مورد دوست داشتنی در این غذاها وجود ندارد.
برای دیدن، چشم ها اولین عضوی هستند که باید از دیدن منظره خوشحال شوند؛ حتی قبل از امتحان کردن طعم غذا. یعنی وقتی برخی محصولات غذایی در فروشگاه ها مورد استقبال قرار نمی گیرند، به دلیل پایین بودن کیفیت مواد و بد بودن طعم، بو و رنگش نیست؛ چون مشتری ها فرصت ندارند هنگام خرید تا این حد پیش بروند. رنگ ها مشخص هستند و به طور مشخص در کل دنیا سخت است خریداری را راضی کنید غذای آبی رنگی را امتحان کند و بیشتر این نوع خوراکی ها برا بچه ها بسته بندی می شوند.

این رنگ ها اشتهای تان را کم و زیاد می کنند!

رنگ‌ها روی عملکرد بدن ما نیز تاثیرگذار هستند، بطور مثال بعضی از رنگ‌ها باعث بالا رفتن فشار خون افراد می‌شوند و ایجاد هیجان می‌کنند و بر عکس بعضی دیگر از رنگ‌ها باعث ایجاد احساس آرامش در افراد می‌شوند.

آیا میدانید که رنگها میتوانند تاثیر بسزایی روی اشتها و خلق و خوی ما داشته باشند؟ همچنین استفاده درست از رنگها در بستهبندی مواد غذایی میتواند باعث کمک به فروش محصولات غذایی شود، زیرا افراد هنگام خرید مواد غذایی بسیار تحت تاثیر رنگ به کار رفته در روی بستهبندی قرار میگیرند.

قهوهای                                                     

رنگ قهوهای نیز از جمله رنگهایی است که کاهشدهنده اشتها میباشد در مطالعات اخیر به این نتیجه رسیدهاند که اگر ظرف غذا با محتویات داخل آن همرنگ باشد، باعث میشود که فرد غذای بیشتری میل کند، ولی اگر رنگ بشقاب متضاد با رنگ غذای فرد باشد، فرد غذای کمتری میل میکند.

                        

خاكستری                               

خاکستری و یا طوسی از رنگهایی است که موجب کاهش اشتها میشود و برای افرادی که تمایل دارند اشتهایشان کمتر شود و یا وزنشان کاهش پیدا کند، مناسب است، ولی استفاده از این رنگ در محیطی که افراد میخواهند غذا میل کنند مانند اتاق غذا خوری بسیار نامناسب میباشد.

 آبی

رنگ آبی نیز به رنگ آرامبخش معروف میباشد و استفاده از این رنگ (مخصوصا کمرنگ آن) برای اتاق خواب مناسب بوده، ولی این رنگ نیز کاهشدهنده اشتها میباشد و استفاده از آن در رستورانها مناسب نمیباشد (مخصوصا استفاده از نور آبی در محیط رستوران)

 

رنگها و وزن افراد                                  

حتی برای کودکانی که کم اشتها هستند شما میتوانید با استفاده درست از رنگها و قرار دادن غذای آنها در ظرفهایی که دارای رنگهای گرم هستند، اشتهای آنها را تحریک کنید. همچنین در افرادی که اضافه وزن دارند، با استفاده از رنگهای سرد در محیط غذاخوری و یا استفاده از بشقابهایی به رنگ آبی میتوانید اشتهای آنها را کاهش دهید.

 

قــرمز: دوپینگ مثبت برای لاغری
صبحانه فلفل بخورید
شاید برایتان جالب باشد كه بدانید قهرمانان ورزشی موقع صبحانه فلفل قرمز تند می‌خورند. تحقیقی كه به‌تازگی در نشریه تغذیه انگلیس به چاپ رسیده نشان می‌دهد، كسانی كه موقع صبحانه مواد‌غذایی تند می‌خورند بعد از صبحانه كمتر گرسنه شده و موقع ناهار كمتر غذا می‌خورند.

 رنگ قرمز رنگ پر انرژی و اشتهاآور میباشد. همچنین این رنگ باعث بالا رفتن ضربان قلب و فشار خون در افراد مختلف میشود و اشتهای شما را نیز بسیار تحریک می‌‌کند. پس این رنگ، رنگ بسیار مناسبی است که در رستورانها استفاده میشود. همچنین رنگ قرمز برای محیط کار و یا اتاق خواب رنگ مناسبی نمیباشد، زیرا این رنگ به مدت طولانی خستهکننده بوده و در افراد ایجاد اضطراب میکند.

ایده جدید: فلفل قرمزهای خرد شده را با تخم مرغ پخته یا با پنیر و نان میل كنید.

دوپینگ سلامت كنید
با افزودن چغندر به سالاد مدت زمان بیشتری می‌توانید حركت كنید. محققان دریافته‌اند این سبزی به دوچرخه سواران كمك می‌كند تا استقامت خود را تا ۱۶ درصد افزایش دهند. «استیفن بیلی» فیزیولوژیست ورزشی در دانشگاه اكستر انگلستان می‌گوید:
«به‌نظر می‌رسد چغندر مقدار اكسیژن مورد استفاده حین ورزش را كاهش می‌دهد. نتیجه اینكه عضلات می‌توانند ورزش سنگین را به‌مدت طولانی‌تری تحمل كنند.»

ایده جدید: چغندر را ریز كرده و در سركه قرمز و روغن زیتون بخوابانید و بعد كباب كنید یا اینكه با پیاز و سیر در روغن تفت دهید.

نارنجی: از سرطان و آلزایمر فرار كنید
از سرطان سینه جلوگیری كنید
خانم‌هایی كه به‌طور مرتب از انبه در رژیم غذایی خود استفاده می‌كنند می‌توانند دربرابر صدمات ناشی از رادیكال‌های آزاد مقاوم‌تر شده و خطر ابتلا به سرطان سینه در آنها كاهش ‌یابد. نتایج مطالعه محققان دانشگاه تگزاس نشان داده انبه حاوی انواع مختلفی از مواد پلی فنول است كه تصور می‌شود از رشد سلول‌های سرطانی در سینه جلوگیری می‌كند.

ایده جدید: انبه را خرد كرده و در سالاد بریزید یا این‌كه برش‌های آن را با آبلیمو و پودر فلفل قرمز مصرف كنید.

متناسب شوید تا عضلات‌تان هم نگیرد
اگر می‌خواهید حداكثر مقدار پتاسیم را به بدن خود برسانید؛ سراغ سیب‌زمینی شیرین بروید. یك سیب زمینی پخته تقریباً 30 درصد بیشتر از یك موز پتاسیم دارد. متخصصان تغذیه بر این باورند، پتاسیم برای تناسب اندام ماده‌ای حیاتی است، زیرا امكان حركات صحیح را برای عضلات فراهم كرده و از گرفتگی عضلانی جلوگیری می‌كند. در عین حال این سبزی منبعی غنی از مس است كه در عضله‌سازی‌ موثر است.

ایده جدید: سیب‌زمینی شیرین را سرخ نكنید. این روش طبخ مقدار پتاسیم آن را كاهش می‌دهد ولی در عوض آن را آب پز یا تنوری كنید.

مثل ادیسون فكر كنید
كدو و به‌ویژه دانه‌هایش مملو از روی هستند. دانشمندان دریافته‌اند، افرادی كه در كنار موادمعدنی ضروری مكمل‌های روی دریافت می‌كنند حافظه بهتری دارند. این افراد در مقایسه با افرادی كه صرفا مواد معدنی مصرف كرده بودند از عملكرد بهتری در هماهنگی میان چشم و دست برخوردار بودند. پروفسور «هارولد ساندستد»، استاد دانشگاه تگزاس می‌گوید:«روی برای عملكرد صحیح مغز ضروری است از جمله در كمك به ارتباطات عصبی كه باعث می‌شود فرد بهتر فكر كند.»

ایده جدید: با كدو كیك درست كنید. تخمه كدو را هم كمی روی آتش بگذارید و به سالاد اضافه كنید.

 

سفید: قلب و استخوان‌هایتان را بازسازی كنید


غذاهای سفید را در عین بی اشتهایی خیلی راحت می توان خورد و فراموش کرد که کالری دارند! به همین دلیل است که بی دلیل خوردن نان خیلی راحت اتفاق می افتد. البته استفاده از یک سبد سیاه برای نگهداری از نان می تواند کمک کننده باشد، بنابراین با دانستن این راهکارها، می توانند از روانشناسی رنگ ها به نفع خودتان استفاده کنید. می خواهید به دوست تان کمک کنید غذای بیشتری بخورد؟ یکسری رژیم لاغری دارید؟ در بشقاب آبی غذا میل کنید و از خرید غذاهای سفید خودداری کنید. ساده است، نه؟! بهتر است در مورد رنگ ها و تاثیرشان بر عادات غذا خوردن تان آگاه باشید و اگر می خواهید وزن کم کنید، هر قدر بشقاب تان تیره رنگ تر باشد، مثلا مشکی یا قهوه ای تیره، خواهید دید که چطور اشتهایتان کم کم محو می شود.
 

 

با پوسیدگی دندان مقابله كنید
شاید برایتان جالب باشد كه بدانید پیاز به سلامت دندان‌ها كمك می‌كند. دكتر مولوی می‌گوید:«پیاز حاوی گوگرد است كه آنتی بیوتیكی قدرتمند محسوب می‌شود. همچنین پیاز ماده كوئرستین دارد كه یك ماده ضد‌التهاب قدرتمند است. نشان داده شده این تركیبات انواع مختلفی از باكتری‌ها را از بین می‌برد از جمله باكتری‌هایی كه باعث ایجاد پوسیدگی در حفره دهان می‌شوند.»

ایده جدید: پیاز خام بسیار مفیدتر از پیاز پخته است بنابراین در سالاد حتما پیاز خــام بریزید.

 

زرد: بمب انرژی، عینك سلامت
انرژی خود را زیاد كنید

زرد  اشتهایتان را زیاد می کند
شادی آور است و باعث افزایش روحیه. زرد می تواند تمرکزتان را افزایش دهد. زرد با حس شادی ارتباط دارد و می تواند اشتها را تحریک کند.
اغلب مردم تصور می‌كنند، پرتقال ابرقهرمان ویتامین C است اما واقعیت این است كه فلفل دلمه‌ای زرد تقریباً سه ونیم برابر پرتقال ویتامین C دارد. بنابر نتایج تحقیقی كه به‌تازگی در دانشگاه آریزونا انجام گرفته افرادی كه از مكمل‌های ویتامین C استفاده می‌كردند بیشتر از افرادی كه دچار كمبود این ویتامین هستند چربی می‌سوزانند. پروفسور «كارول جانستون»، مدیر بخش تغذیه دانشگاه آریزونا می‌گوید:« بدن شما برای ساخت كارنیتین به ویتامین C نیاز دارد. كارنیتین در عضلات باعث تبدیل چربی به انرژی می‌شود.»

ایده جدید: فلفل دلمه‌ای زرد را به‌عنوان طعم‌دهنده در انواع ساندویچ‌ها استفاده كنید.

واضح‌تر ببینید
یك دلیل دیگر برای لذت بردن از ذرت(بلال)؛ این ماده غذایی خوشمزه مملو از ۲ آنتی اكسیدان است به نام‌های زیاگزانتین و لوتئین كه از آنها با عنوان عینك‌های طبیعی یاد می‌كنند. زیاگزانتین و لوتئین در كنار هم جلوی تاثیرات مخرب نورهای مضر را كه به چشم آسیب می‌رسانند می‌گیرند.

ایده جدید: روی بلال مخلوطی از كره و سبزی‌های خردشده معطر و نمك بریزید.

 

سبــــز: میوه‌هایی برای روح شما

معجزه رنگ ها در شادابی و تناسب اندام شما

 رنگ سبز نیز جزء رنگهایی است که برای ما یادآور طبیعت میباشد  و معمولا رنگی است که افراد هنگام دیدن آن در رستوران به یاد سبزیجات سبز رنگ و یا غذاهای سالم و کم کالری میافتند. این رنگ از جمله رنگهای سرد بوده و اشتها را نیز تا حدودی کاهش میدهد. استفاده از این رنگ همراه با یک رنگ گرم مانند نارنجی و یا قرمز میتواند برای اتاق ناهارخوری مناسب باشد، نه استفاده از آن به تنهایی. استفاده از رنگ سبز و آبی برای آشپزخانه و اتاق ناهار خوری مناسب است. همچنین استفاده از این رنگ در ظروف غذا خوری بسیار مناسب میباشد، زیرا این رنگها تحریک کننده اشتها نیستند


سبزی محبوب ملوان زبل فواید متعددی از جمله برای پوست دارد. ویتامین A موجود در اسفناج از پوست در برابر آسیب‌های اشعه ماورای بنفش محافظت كرده و تكثیر جایگزین شدن سلول‌های جدید به‌جای سلول‌های قدیمی و مرده را به شكلی مطلوب امكان پذیر می‌سازد. بدین‌ترتیب پوست همواره شاداب و درخشان باقی می‌ماند.

ایده جدید: اسفناج را خرد كرده و بخارپز كنید. آن را با سیر خرد شده، آبلیمو و روغن زیتون میل كنید.

لاغر شوید
گلابی می‌توان باعث غلبه بر احساس گرسنگی شود. دانشمندان برزیلی در مطالعه‌ای به ۲ گروه زنانی كه اضافه وزن داشتند رژیم غذایی مشابهی داده و فقط به یك گروه روزی ۳ عدد گلابی سبز دادند و به گروه دیگر همان مقدار كالری شیرینی دادند. نتیجه اینكه آنهایی كه میوه خورده بودند بیشتر لاغر شدند. گلابی حاوی مقدار زیادی آب و فیبر است و به‌مدت طولانی‌تری فرد را سیر نگه می‌دارد. به علاوه قند خون را در وضعیت متعادل حفظ كرده و از پرخوری پیشگیری می‌كند.

ایده جدید: گلابی را ریز كرده و با آن یك تارت خوشمزه درست كنید و روی آن عسل بریزید.

سر حال شوید
احساس فرسودگی می‌كنید؟ به‌جای اینكه زانوی غم بغل بگیرید یك آووكادو بخورید. آووكادو غنی از چربی تك‌رشته‌ای غیراشباع بوده كه باعث سرحال شدن و رفع خستگی می‌شود. دكتر سوطان كلاینر، متخصص تغذیه می‌گوید: «ساختار اساسی سلول‌های مغزی از چربی است. اگر به اندازه كافی غذا نخورید كج خلق، بداخلاق و افسرده خواهید شد. فقط حواستان باشد چربی سالم استفاده كنید.»

ایده جدید: آووكادو را خرد كرده و در آبلیمو و روغن زیتون بخوابایند و سپس سرخ كنید و كمی نمك بزنید.



خوراکی های عصبانی!
نارنجی رنگ غالب غذاهای ایرانی است. نه تنها نارنجی باعث اکسیژن رسانی به مغز می شود بلکه ذهن ما را تحریک کرده و نیروبخش است. رنگی گرم و تسکین دهنده است که اشتها ار تحریک می کند. البته خوراکی های نارنجی معمولا با احتیاط خورده می شوند، چون مردم نارنجی را با عصبانیت مرتبط می دانند. غذاهایی که به طور طبیعی نارنجی باشند، بسیار کم هستند و خوارکی هایی مثل کاری که حاوی ادویه های نارنجی است، معمولا به غذاهای خشمگین شناخته می شوند.
 

 



 





امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش

آموزش کامل تمام فرم های تکواندو -یک تا هفده

آموزش کامل تمام فرم های تکواندو 


  آموزش چهار طرفه تمامی فرم ها و اصطلاحات تکواندو یک تا هفده تگوک ها  پومسه ها
 

آموزش کامل تمام فرم های تکواندو -فرم 1 تا 17

 

  همراه با اجرای پومسه قهرمانان برتر ایرانی و کره ای در مسابقات مختلف جهانی


آموزش كامل  همراه با تلفظ اصطلاحات

فرم يك تا هفده

همراه با گارانتی تعویض  محصول


ادامه توضیحات و لینک های خرید کلیک کنید

بنر باشگاه خلیج فارس

باشگاه آنلاین خلیج فارس

آمار
آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 478
کل نظرات کل نظرات : 323
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 7
تعداد اعضا تعداد اعضا : 359

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 592
بازدید دیروز بازدید دیروز : 1,443
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 6
بازدید کلی بازدید کلی : 10,591,430

اطلاعات شما اطلاعات شما
آِ ی پیآِ ی پی : 18.224.37.89
مرورگر مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل سیستم عامل :
ورود کاربران

رمز عبور را فراموش کردم ؟
عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
پربازدیدترین مطالب:
 بازدید : 208367 آموزش تصویری و فلسفه فرم های تکواندو - فرم یک تگوک ایل جانگ
 بازدید : 188463 افزایش قد و رشد مناسب - راه های افزایش قد به روش طبیعی
 بازدید : 169699 استاد کانگ در تخت جمشید
 بازدید : 146435 روش شش تکه کردن عضلات شکم
 بازدید : 95349 عکس های جالب تمرین ضربات پای کلاسیک استاد کانگ با هادی ساعی جدید
 بازدید : 69179 دانلود کليپ اجرای تیم ملی در مسابقات جهانی تکواندو هان مادانگ 2011
 بازدید : 55411 دانلود کلیپ دیدنی از صحنه های فوق العاده پارکور
 بازدید : 55119 بهترین ورزش برای دعوا در خیابان و دفاع از خود چیه؟
 بازدید : 53509 دانلود کلیپ تمرینات تیم ملی تکواندو (کیوروگی)
 بازدید : 43665 دانلود کلیپ حرکات آکروباتیک و زیبای ژیمناستیک - توسط یک نونهال
 بازدید : 43177 بهداشت دهان و دندان
 بازدید : 43009 مضرات نوشدن آب زیاد، 8 لیوان در روز
 بازدید : 40835 استاندارد های کثیف -در پی شکایت وزارت بهداشت از استاد حسین خیر اندیش
 بازدید : 40433 عکس -ضربات پا در تکواندو
 بازدید : 36191 کشش مفاصل و ماهیچه ها و تمرینات انعطاف پذیری
 بازدید : 34739 اين روغن چربي هاي شما را آب مي كند!
 بازدید : 34247 چگونه قدرت وسرعت خودرا به طور همزمان در ورزش افزایش دهیم؟
 بازدید : 34227 29 نکته کاربردی برای میارزین تکواندو
 بازدید : 28877 زیباترین ضربات در هنر های رزمی - تکواندو - عکس
 بازدید : 28293 دوازده اثر مثبت و شگفت انگیز ماساژ!
آخرین مطالب:
تاریخ : جمعه 03 بهمن 1399 به نام لاغری، به کام مرگ - داروهای لاغری
تاریخ : جمعه 28 خرداد 1395 کانال تلگرام فروشگاه تخصصی ورزش و سلامت - اکشن شاپ
تاریخ : دوشنبه 26 بهمن 1394 جلوگیری از پیری زودرس - علت های زود پیر شدن و راز جوانی
تاریخ : پنجشنبه 24 دی 1394 مصاحه ابراهیم ابن علیان با روزنامه خبر ورزشی
تاریخ : پنجشنبه 12 آذر 1394 آموزش ماساژ بازتابی کف دست و پا +عکس
تاریخ : پنجشنبه 12 آذر 1394 ماساژ ضرورت است، نه تجمل
تاریخ : شنبه 30 آبان 1394 مصاحبه عبادی مدیر باشگاه خلیج فارس در روزنامه خبر ورزشی
تاریخ : یکشنبه 14 دی 1393 مطلب مهم راجع به چای سبز
تاریخ : چهارشنبه 10 دی 1393 آشنایی با طبع مواد غذایی
تاریخ : یکشنبه 07 دی 1393 آشنایی با روغن ها
تاریخ : شنبه 01 آذر 1393 بهداشت دهان و دندان
تاریخ : سه شنبه 04 شهریور 1393 نتایج مسابقات جهانی تکواندو هان مادانگ -کره جنوبی
تاریخ : یکشنبه 26 مرداد 1393 نتایج مسابقات تکواندو هان مادانگ قهرمانی استان آقایان
تاریخ : شنبه 25 مرداد 1393 ورزش و سلامتی /جلوگیری از درد گردن و شانه با ورزش کوتاه
تاریخ : پنجشنبه 29 خرداد 1393 نتایج نهمین دوره مسابقات قهرمانی آزاد هان مادانگ و قهرمانی تیم لنجان در پومسه ابداعی و تیم نمایش
تاریخ : سه شنبه 06 خرداد 1393 ایران قهرمان سومین دوره مسابقات پومسه قهرمانی آسیا
تاریخ : سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 قرار دادهای میلیاردی فوتبال و پرداخت نکردن چندرغاز حقوق کشتی گیران
تاریخ : جمعه 19 اردیبهشت 1393 آموزش آمادگی برای مبارزه - آناتومی رزمی کار
تاریخ : پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393 6 حرکت مهم در مبارزه
تاریخ : یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 راهبانی با شکم های برجسته اما خطرناک