close
تبلیغات در اینترنت
ورزش در خانه

sharj

چهارشنبه 30 آبان 1397

ورزش در خانه

درباره ما
ورزشی کلیپ اخبار ،عكس، دانلود مقاله ورزشي - رزمي
آرم باشگاه فرهنگی ورزشی خلیج فارس کچوییه یک نشان ثبت شده است و هرگونه کپی برداری از آن پیگرد قانونی دارد
امکانات جانبی
این صفحه را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذاری:
این صفحه را به اشتراک بگذارید


SEO Reports for pgsport.ir
پيشنهاد وي‍‍‍ژه باشگاه آنلاين خليج فارس
جستجوگر پیشرفته سایت



دستگاه بدنسازی و تناسب اندام همه کاره ریووفلکس اکستریم
ورزش در خانه

ورزش در خانه

ورزش خانگی

نوشته شده توسط دکتر سعید ساسانی


یکی از علل مهمی که افراد از ورزش کردن دوری میکنند این است که مثلا ما شدیدا گرفتار کار هستیم و به ورزش کردن نمیرسیم در حالیکه از نظر من این یک بهانه برای توجیه ورزش نکردن بیش نیست.مهم این است... که فرد قبل از هر چیز اهمیت ورزش را در حفظ و نگهداری سلامت خود درک کند بعد از آن قطعا هر جور که شده زمانی را هر چند اندک به ورزش اختصاص خواهد داد.

اگر یک خانم یا آقای چاق و بی تحرک بداند و به این باور برسد که چه مشکلاتی در آینده به دلیل چاقی و کم تحرکی برایش ایجاد خواهد شد مسلما با علاقه و از دل و جان به ورزش خواهد پرداخت.

شما خانم 
چاق و بی تحرک آیا میدانید که با صرف مدت زمانی کم حتی به اندازه نصف آنچه که در ترافیک وقت از دست میدهید در جهت ورزش  کردن خطر بیماری هایی چون سرطان رحم و پوکی استخوان را در خود کاهش میدهید؟

شما آقایی که دارای افزایش وزن هستید آیا میدانید که اگر در راستای کاهش وزن و کاهش چربی بدنتان تلاش نکنید بزودی بیماری های قلبی عروقی و دیابت و ... گریبانگیرتان خواهد شد؟

مهم این است که بدانید جنبه کاهش وزن از دیدگاه ما پزشکان بیش از آنچه که از نظر زیبایی در نظر مردم مخصوصا بانوان اهمیت دارد،از نظر سلامتی حائز اهمیت است؟


هرچقدر هم در طول روز گرفتار باشید باز هم میتوانید دقایقی را به  ورزش  اختصاص دهید فقط کافی است کمی زود تر از خواب بلند شوید یا اینکه کمی کمتر تلویزیون نگاه کنید به هر حال اگر جزو گرفتار ترین انسان ها هم از نظر کاری باشید در حد بیست تا سی دقیقه در طول روز را میتوانید به  ورزش اختصاص دهید. حتی اگر شده فقط 1 ماه این توصیه را جدی بگیرید تا نتیج روحی و جسمی آن را به زودی در زندگی روزانه تان لمس کنید.

در اینجا ورزشی را ذکر نموده ام که قابل انجام در منزل میباشد و شاید حد اکثر سی دقیقه از شما وقت بگیرد اما با انجام آن 4 روز در هفته(یعن 2 ساعت در هفته) نتایج آن را مشاهده خواهید نمود.

اول:

15 دقیقه پیاده روی تند یا دویدن آرام داشته باشید.برای کسانی که سابقه ورزشی ندارند بهتر است از هر جلسه 5 دقیقه شروع کنند تا کم کم به میزان 15 دقیقه برسند.نکته مهم سرعت شما است که نباید خیلی آرام باشد باید در حدی باشد که ضربان قلبتان را احساس کنید.

دوم:

به حالت دمر طوری قرار بگیرید که پاهایتان روی کاناپه باشد و دست ها از کف دست به زمین چسبیده شوند.در این حالت حرکت شنای باستانی را به آرامی انجام دهید یعنی تا حدی که سینه تان نزدیک زمین باشد پایین بروید و سپس تا حدی بالا بیائید که آرنج ها صاف شوند.این حرکت را 3 بار و هر بار تا حد ماکزیمم یا حداکثر تعداد در توان انجام دهید.
 

سوم:

روی یک کاناپه طوری بنشینید که پاهایتان از زانو صاف باشد اکنون پا ها را به آرامی در داخل شکم جمع کنید و سپس مجددا به حالت اول برگردانید.این حرکت را 3 بار و هر بار بالای 10 تکرار در حد توانتان انجام دهید

چهارم:

حرکت دراز و نشست را روی کاناپه طوری انجام دهید که سطح پاهایتان از سطح بدنتان بالاتر باشد سپس به آرامی و با تمرکز بالا بیایید و پایین بروید.این حرکت را 3 بار و هر بار 10 تکرار انجام دهید.

پنجم:

در حالیکه دست هایتان در جائی مثل زیر کاناپه که سفت است تکیه گاه شده بدون خم کردن زانوها هر دو پا را با هم بالا بیاورید و سپس به حالت اول برگردانید. این حرکت را نیز 3 بار و هر بار در حد توان از نظر تکرار انجام دهید.

با مجموعه حرکات بالا کم کم قوام عضلات شما در نواحی دست،بازو ها،سرشانه و شکم بیشتر خواهد شد و عضلاتتان کم کم قویتر و اندامتان سفت تر خواهد شد از طرف پیاده روی و دویدن نیز به فرایند چربی سوزی در شما کمک خواهد نمود.


 





امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 1

بخش نظرات این مطلب

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتیرفرش کد امنیتی

آموزش کامل تمام فرم های تکواندو -یک تا هفده

آموزش کامل تمام فرم های تکواندو 


  آموزش چهار طرفه تمامی فرم ها و اصطلاحات تکواندو یک تا هفده تگوک ها  پومسه ها
 

آموزش کامل تمام فرم های تکواندو -فرم 1 تا 17

 

  همراه با اجرای پومسه قهرمانان برتر ایرانی و کره ای در مسابقات مختلف جهانی


آموزش كامل  همراه با تلفظ اصطلاحات

فرم يك تا هفده

همراه با گارانتی تعویض  محصول


ادامه توضیحات و لینک های خرید کلیک کنید

بنر باشگاه خلیج فارس

باشگاه آنلاین خلیج فارس

آمار
آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 477
کل نظرات کل نظرات : 323
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 4
تعداد اعضا تعداد اعضا : 350

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 2,777
بازدید دیروز بازدید دیروز : 3,114
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 6
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 4
بازدید کلی بازدید کلی : 5,453,733

اطلاعات شما اطلاعات شما
آِ ی پیآِ ی پی : 54.147.152.6
مرورگر مرورگر :
سیستم عامل سیستم عامل :
ورود کاربران
نام کاربری :
رمز عبور :

رمز عبور را فراموش کردم ؟
عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی : * کد امنیتیبارگزاری مجدد
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود

پربازدیدترین مطالب:
 بازدید : 174157 افزایش قد و رشد مناسب - راه های افزایش قد به روش طبیعی
 بازدید : 98349 روش شش تکه کردن عضلات شکم
 بازدید : 41911 بهترین ورزش برای دعوا در خیابان و دفاع از خود چیه؟
 بازدید : 41573 دانلود کلیپ تمرینات تیم ملی تکواندو (کیوروگی)
 بازدید : 40181 دانلود کلیپ حرکات آکروباتیک و زیبای ژیمناستیک - توسط یک نونهال
 بازدید : 37043 دانلود کلیپ دیدنی از صحنه های فوق العاده پارکور
 بازدید : 36573 استاندارد های کثیف -در پی شکایت وزارت بهداشت از استاد حسین خیر اندیش
 بازدید : 35057 آموزش تصویری و فلسفه فرم های تکواندو - فرم یک تگوک ایل جانگ
 بازدید : 32339 مضرات نوشدن آب زیاد، 8 لیوان در روز
 بازدید : 31833 اين روغن چربي هاي شما را آب مي كند!
 بازدید : 31205 عکس های جالب تمرین ضربات پای کلاسیک استاد کانگ با هادی ساعی جدید
 بازدید : 31009 چگونه قدرت وسرعت خودرا به طور همزمان در ورزش افزایش دهیم؟
 بازدید : 28677 عکس -ضربات پا در تکواندو
 بازدید : 24229 دانلود کلیپ صحنه های زیبای انتخابی تیم ملی تکواندو
 بازدید : 22513 29 نکته کاربردی برای میارزین تکواندو
 بازدید : 22299 زیباترین ضربات در هنر های رزمی - تکواندو - عکس
 بازدید : 22293 کشش مفاصل و ماهیچه ها و تمرینات انعطاف پذیری
 بازدید : 21473 دانلود کلیپ صحنه هایی زیبا از مسابقات بین المللی تکواندو جام فجر
 بازدید : 19421 دانلود کلیپ جدید و جالب حرکات آکروبات و ژیمناستیک
 بازدید : 18411 باشگاه و موزه استاد کانگ شین چال ، کره جنوبی - عکس
آخرین مطالب:
تاریخ : جمعه 03 تیر 1390 آخرین خبرها و مطالب ویژه
تاریخ : جمعه 28 خرداد 1395 کانال تلگرام فروشگاه تخصصی ورزش و سلامت - اکشن شاپ
تاریخ : دوشنبه 26 بهمن 1394 جلوگیری از پیری زودرس - علت های زود پیر شدن و راز جوانی
تاریخ : پنجشنبه 24 دی 1394 مصاحه ابراهیم ابن علیان با روزنامه خبر ورزشی
تاریخ : پنجشنبه 12 آذر 1394 آموزش ماساژ بازتابی کف دست و پا +عکس
تاریخ : پنجشنبه 12 آذر 1394 ماساژ ضرورت است، نه تجمل
تاریخ : شنبه 30 آبان 1394 مصاحبه عبادی مدیر باشگاه خلیج فارس در روزنامه خبر ورزشی
تاریخ : یکشنبه 14 دی 1393 مطلب مهم راجع به چای سبز
تاریخ : چهارشنبه 10 دی 1393 آشنایی با طبع مواد غذایی
تاریخ : یکشنبه 07 دی 1393 آشنایی با روغن ها
تاریخ : شنبه 01 آذر 1393 بهداشت دهان و دندان
تاریخ : سه شنبه 04 شهریور 1393 نتایج مسابقات جهانی تکواندو هان مادانگ -کره جنوبی
تاریخ : یکشنبه 26 مرداد 1393 نتایج مسابقات تکواندو هان مادانگ قهرمانی استان آقایان
تاریخ : شنبه 25 مرداد 1393 ورزش و سلامتی /جلوگیری از درد گردن و شانه با ورزش کوتاه
تاریخ : پنجشنبه 29 خرداد 1393 نتایج نهمین دوره مسابقات قهرمانی آزاد هان مادانگ و قهرمانی تیم لنجان در پومسه ابداعی و تیم نمایش
تاریخ : سه شنبه 06 خرداد 1393 ایران قهرمان سومین دوره مسابقات پومسه قهرمانی آسیا
تاریخ : سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 قرار دادهای میلیاردی فوتبال و پرداخت نکردن چندرغاز حقوق کشتی گیران
تاریخ : جمعه 19 اردیبهشت 1393 آموزش آمادگی برای مبارزه - آناتومی رزمی کار
تاریخ : پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393 6 حرکت مهم در مبارزه
تاریخ : یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 راهبانی با شکم های برجسته اما خطرناک