close
بهترین متخصص ارتودنسی
تغذیه یک تکواندوکار

sharj

جمعه 24 آذر 1396

تغذیه یک تکواندوکار

درباره ما
ورزشی کلیپ اخبار ،عكس، دانلود مقاله ورزشي - رزمي
آرم باشگاه فرهنگی ورزشی خلیج فارس کچوییه یک نشان ثبت شده است و هرگونه کپی برداری از آن پیگرد قانونی دارد
امکانات جانبی
این صفحه را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذاری:
این صفحه را به اشتراک بگذارید


SEO Reports for pgsport.ir
پيشنهاد وي‍‍‍ژه باشگاه آنلاين خليج فارس
جستجوگر پیشرفته سایت



دستگاه بدنسازی و تناسب اندام همه کاره ریووفلکس اکستریم
تغذیه یک تکواندوکار

همانگونه که می دانیم همه ورزشها باعث خستگی می شوند. انجام فعالیت فیزیکی مناسب بستگی به تغذیه درطی مسابقه وروزهای قبل از آن دارد .
با استفاده ازتغذیه صحیح می توان از بروز خستگی که می تواند به شکست شما درمسابقه بیانجامد جلوگیری کرد . درحقیقت تغذیه می تواند تاثیربسزائی درموفقیت یاشکست خوردن شما داشته باشد

تغذیه در ورزشکاران رشته تکواندو :


مشخصه ی این ورزش فعالیت بی هوازی با شدت بالا همراه با فعالیت هوازی کمتر از ماکزیمم است

ورزشکاران اگر از نظر انرژی و مایعات بدن تامین شده باشند بیشترین نتیجه را از هر جلسه تمرین خواهند گرفت.

تمرکز همه ی برنامه های غذایی باید روی غذاهای مغذی غنی از قند همانند پاستا، برنج، نان، میوه جات و محصولات لبنی طعم دار باشند تا برای عضلات مقادیر سوخت مورد نیاز تمرین را فراهم آورد.

یك تکواندوكار باید وزن سالم خود را حفظ كند و آن را تغیییر ندهد، ولی تركیب بدن خود را باید تغییر دهد

مقادیر متوسطی از منابع غذایی پروتئین و کم چربی مثل گوشت خام، مرغ، ماهی، تخم مرغ ومنابع گیاهی باید به این غذاها برای برقراری تعادل غذایی استفاده شود و  همان طور که مقادیری از میوه جات و سبریجات برای فراهم کردن ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز است.

نکات تغذیه ای تکواندوکاران

*تامين انرژي از کربوهيدرات

کربوهيدرات ها اصلي ترين منبع انرژي در تمرينات ورزشي و عمده ترين سوخت براي مغز هستند.


* پروتئين آجرهاي ساختماني بدن

پروتئين در ساخت عضلات، مقابله با عفونت ها، تامين و کنترل رشد بافتها و نگهداري بدن، نقش بسزايي دارد. با اينکه پروتئين از اهميت ويژه اي برخوردار است،دریافت بیش از حد پروتئین  بی فایده است. یك فرد تکواندوكار نیازی به مقادیر خیلی زیاد پروتئین ندارد، زیرا پروتئین برای ساخت، ترمیم و رشد عضلات استفاده می شود و به عنوان منبع انرژی مورد استفاده قرار نمی گیرد.

 *مصرف چربي ها فراموش نشود

بدن برای حفظ سلامتی خود نیاز به چربی دارد و اگر مقدار چربی بدن كمتر از 10 درصد شود خطرناك است.
 بهترين نوع استفاده از چربي ها، روي آوردن به مصرف غذاهاي کم چرب به جاي غذاهاي بدون چربي است.


 *وعده قبل از ورزش فراموش نشود

به منظور جلوگيري از گرسنگي و تامين انرژي براي عضلات وعده قبل از تمرين اهميت دارد.

*تامين آب

بدن ورزشکاران نیاز شدید به آب و مايعات دارد نوشيدني هاي ورزشي مناسب بنوشید  تا از خستگي و کم آبي شما  جلوگيري شود.

 

آموزش کامل تمام فرم های تکواندو -فرم 1 تا 17

آموزش چهار طرفه تمامی فرم ها و اصطلاحات تکواندو یک تا هفده تگوک ها پومسه ها

توضیحات کامل و تصاویر بیشتر

مرتبط:
 

مسابقات جهاني تكواندو هان مادانگ 2011 كره جنوبي

مسابقات تكواندو المپيك 2012 لندن

آموزش تكنيك هاي تكواندو بصورت انيميشن و سه بعدي

مجموعه آموزشی انقلاب در ضربات پا

آموزش فرم های تکواندو توسط استاد بزرگ کانگ شین چال

مجموعه آموزش کامل مبارزه تکواندو





امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 6

بخش نظرات این مطلب

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:):(;):D;)):X:?:P:*=((:O@};-:B/:):S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟[حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتی

آموزش کامل تمام فرم های تکواندو -یک تا هفده

آموزش کامل تمام فرم های تکواندو 


  آموزش چهار طرفه تمامی فرم ها و اصطلاحات تکواندو یک تا هفده تگوک ها پومسه ها
 

آموزش کامل تمام فرم های تکواندو -فرم 1 تا 17

 

 همراه با اجرای پومسه قهرمانان برتر ایرانی و کره ای در مسابقات مختلف جهانی


آموزش كامل  همراه با تلفظ اصطلاحات

فرم يك تا هفده

همراه با گارانتی تعویض  محصول


ادامه توضیحات و لینک های خرید کلیک کنید

بنر باشگاه خلیج فارس

باشگاه آنلاین خلیج فارس

آمار
آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 477
کل نظرات کل نظرات : 323
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 5
تعداد اعضا تعداد اعضا : 352

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 1,867
بازدید دیروز بازدید دیروز : 2,444
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 43
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 47
بازدید کلی بازدید کلی : 5,190,682

اطلاعات شما اطلاعات شما
آِ ی پیآِ ی پی : 54.226.172.30
مرورگر مرورگر :
سیستم عامل سیستم عامل :
ورود کاربران
نام کاربری :
رمز عبور :

رمز عبور را فراموش کردم ؟
عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی : *کد امنیتیبارگزاری مجدد
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود

پربازدیدترین مطالب:
 بازدید : 172293 افزایش قد و رشد مناسب - راه های افزایش قد به روش طبیعی
 بازدید : 94485 روش شش تکه کردن عضلات شکم
 بازدید : 41389 بهترین ورزش برای دعوا در خیابان و دفاع از خود چیه؟
 بازدید : 39705 دانلود کلیپ تمرینات تیم ملی تکواندو (کیوروگی)
 بازدید : 39345 دانلود کلیپ حرکات آکروباتیک و زیبای ژیمناستیک - توسط یک نونهال
 بازدید : 36005 استاندارد های کثیف -در پی شکایت وزارت بهداشت از استاد حسین خیر اندیش
 بازدید : 33957 دانلود کلیپ دیدنی از صحنه های فوق العاده پارکور
 بازدید : 33277 آموزش تصویری و فلسفه فرم های تکواندو - فرم یک تگوک ایل جانگ
 بازدید : 31841 مضرات نوشدن آب زیاد، 8 لیوان در روز
 بازدید : 31457 اين روغن چربي هاي شما را آب مي كند!
 بازدید : 30635 چگونه قدرت وسرعت خودرا به طور همزمان در ورزش افزایش دهیم؟
 بازدید : 27935 عکس های جالب تمرین ضربات پای کلاسیک استاد کانگ با هادی ساعی جدید
 بازدید : 27535 عکس -ضربات پا در تکواندو
 بازدید : 24055 دانلود کلیپ صحنه های زیبای انتخابی تیم ملی تکواندو
 بازدید : 22209 29 نکته کاربردی برای میارزین تکواندو
 بازدید : 22033 کشش مفاصل و ماهیچه ها و تمرینات انعطاف پذیری
 بازدید : 21851 زیباترین ضربات در هنر های رزمی - تکواندو - عکس
 بازدید : 21207 دانلود کلیپ صحنه هایی زیبا از مسابقات بین المللی تکواندو جام فجر
 بازدید : 19115 دانلود کلیپ جدید و جالب حرکات آکروبات و ژیمناستیک
 بازدید : 18009 باشگاه و موزه استاد کانگ شین چال ، کره جنوبی - عکس
آخرین مطالب:
تاریخ : جمعه 03 تیر 1390 آخرین خبرها و مطالب ویژه
تاریخ : جمعه 28 خرداد 1395 کانال تلگرام فروشگاه تخصصی ورزش و سلامت - اکشن شاپ
تاریخ : دوشنبه 26 بهمن 1394 جلوگیری از پیری زودرس - علت های زود پیر شدن و راز جوانی
تاریخ : پنجشنبه 24 دی 1394 مصاحه ابراهیم ابن علیان با روزنامه خبر ورزشی
تاریخ : پنجشنبه 12 آذر 1394 آموزش ماساژ بازتابی کف دست و پا +عکس
تاریخ : پنجشنبه 12 آذر 1394 ماساژ ضرورت است، نه تجمل
تاریخ : شنبه 30 آبان 1394 مصاحبه عبادی مدیر باشگاه خلیج فارس در روزنامه خبر ورزشی
تاریخ : یکشنبه 14 دی 1393 مطلب مهم راجع به چای سبز
تاریخ : چهارشنبه 10 دی 1393 آشنایی با طبع مواد غذایی
تاریخ : یکشنبه 07 دی 1393 آشنایی با روغن ها
تاریخ : شنبه 01 آذر 1393 بهداشت دهان و دندان
تاریخ : سه شنبه 04 شهریور 1393 نتایج مسابقات جهانی تکواندو هان مادانگ -کره جنوبی
تاریخ : یکشنبه 26 مرداد 1393 نتایج مسابقات تکواندو هان مادانگ قهرمانی استان آقایان
تاریخ : شنبه 25 مرداد 1393 ورزش و سلامتی /جلوگیری از درد گردن و شانه با ورزش کوتاه
تاریخ : پنجشنبه 29 خرداد 1393 نتایج نهمین دوره مسابقات قهرمانی آزاد هان مادانگ و قهرمانی تیم لنجان در پومسه ابداعی و تیم نمایش
تاریخ : سه شنبه 06 خرداد 1393 ایران قهرمان سومین دوره مسابقات پومسه قهرمانی آسیا
تاریخ : سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 قرار دادهای میلیاردی فوتبال و پرداخت نکردن چندرغاز حقوق کشتی گیران
تاریخ : جمعه 19 اردیبهشت 1393 آموزش آمادگی برای مبارزه - آناتومی رزمی کار
تاریخ : پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393 6 حرکت مهم در مبارزه
تاریخ : یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 راهبانی با شکم های برجسته اما خطرناک