close
بهترین متخصص ارتودنسی
برای احیای تمرکز و انرژی روزانه با رژیم 21 روزه

sharj

جمعه 31 شهریور 1396

برای احیای تمرکز و انرژی روزانه با رژیم 21 روزه

درباره ما
ورزشی کلیپ اخبار ،عكس، دانلود مقاله ورزشي - رزمي
آرم باشگاه فرهنگی ورزشی خلیج فارس کچوییه یک نشان ثبت شده است و هرگونه کپی برداری از آن پیگرد قانونی دارد
امکانات جانبی
این صفحه را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذاری:
این صفحه را به اشتراک بگذارید


SEO Reports for pgsport.ir
پيشنهاد وي‍‍‍ژه باشگاه آنلاين خليج فارس
جستجوگر پیشرفته سایت



دستگاه بدنسازی و تناسب اندام همه کاره ریووفلکس اکستریم
برای احیای تمرکز و انرژی روزانه با رژیم 21 روزه

رژیم 21 روزه برای احیای تمرکز و انرژی روزانه

رژیم 21 روزه برای احیای تمرکز و انرژی روزانه


 ما می توانیم به مغز خود از نو آموزش دهیم و با این کار زندگی خود را تغییر دهیم.

به این قابلیت مغز، نوروپلاستیسیتی گفته می شود .

دانشمندان معتقدند که می توان طی 21 روز مغز را از نو برنامه ریزی کرد، پس اگر می خواهید زندگی خود را متحول کنید این رژیم 21 روزه را رعایت کنید ، البته کمی از رژیم های لاغری سخت تر است ولی به زحمتش می ارزد !!

همانگونه که برای از بین بردن سموم در بدن، از عمل سم زدایی استفاده می کنیم، کارشناسان توصیه می کنند افکار سمی و منفی را نیز باید از ذهن خود پاک کنیم و با این کار مانعی را که بر سر راه افکار مثبت ایجاد شده است از میان برداریم.

دکتر دیوید ساک


دکتر دیوید ساک، رئیس انجمن سلامت رفتاری آمریکا، می گوید:"

رژیم بیست و یک روزه ذهن می تواند راهی باشد برای اینکه توجه خود را بر روی سلامت ذهنی خود متمرکز کنید. وقتی افکار منفی یا انتقاد های منفی از خود، به سراغتان آمدند در میانه راه آن ها را متوقف کنید و مسیر فکری دیگری را انتخاب کنید.

وقتی در شرایط دشواری قرار می گیرید به جای آنکه خودتان را سرزنش کنید تلاش کنید تا راه حل را بیابید، یاد بگیرید به خاطر به دست آوردن تمام چیزهایی که در زندگی خود دارید، سپاسگزار خود باشید و برای تقویت روحیه خود، برای تلاش هایی که می کنید جشن بگیرید."
 

    روز اول

کلمات منفی ای چون "هرگز"، "نمی توانم" و "سعیمو می کنم ولی مطمئن نیستم مشکل حل بشه" را از دایره لغات خود حذف کنید. مشخص کنید در چه مواقعی از چنین کلماتی استفاده می کنید. اگر در گفتار خود از کلمه منفی ای استفاده کردید در ادامه، آن را به جمله مثبتی تبدیل کنید. مثلا اگر گفتید : " نمی توانم بدوم" در ادامه بگویید "اما می توانم بر روی تردمیل راه بروم". در طول روز هر جمله مثبتی را که به کار می برید بر روی تخته وایت برد یادداشت کنید تا مقابل چشمتان باشد.


    روزدوم

به مدت سی دقیقه، نوشته های الهام بخش بخوانید، مثل مطالب مذهبی یا معنوی.


    روز سوم

در روز سوم دست از شکایت و گلایه کردن بردارید. (این ترافیک لعنتی، اه امروز هم که موهام بد حالتن، باز که بیرون داره بارون می باره و ... ) هر زمان که احساس کردید می خواهید از چیزی گلایه کنید فورا نظر خود را عوض کنید و به جای آن، از وجود آن شرایط تشکر کنید.


    روزچهارم

یک گام جلوتر بردارید و پنج مورد از چیزهایی را که سپاسگزار وجودشان در زندگی خود هستید و از موجودیتشان لذت می برید یادداشت کنید و آن را با دوست صمیمی خود در میان بگذارید. و فراموش نکنید لذت بردن پدیده ای مسری است.


    روز پنجم5

پنج ویژگی ای را که در وجودتان دوست دارید و عاشقش هستید بر روی آینه شخصی خود یادداشت کنید تا هر زمان که به آینه نگاه می کنید از خواندن ویژگی های برتر و دوست داشتنی خود، انرژی مثبت بگیرید.


    روز ششم

در این روز برای فردی که کاملا غریبه است یک کار خوب انجام دهید.(از او تعریف کنید یا پول چای اش را حساب کنید و ...)


    روز هفتم

احساسات خود را یادداشت کنید: احساس سرخوردگی، شادی، ترس و رویاها.

احساسات خود را یادداشت کنید
  
  روز 8هشتم

سه جمله مثبت بسازید و در طول روز حداقل سه بار آن ها را با خود تکرار کنید (مثلا امروز برای من، روز بسیار خوبی است)


    روز نهم

بر روی کاری که ناتمام مانده است تمرکز کنید و مراحل انجام آن را با جزئیات برنامه ریزی کنید و ببینید چگونه می توانید آن را به اتمام برسانید.


    روز دهم

با یکی از دوستان خود قرار بگذارید و وی را به صرف قهوه یا نهار دعوت کنید.


    روز یازدهم

امروز از تماشا، خواندن یا شنیدن اخبار دست بردارید مگر آنکه داستانی الهام بخش باشد.


    روز دوازدهم

در این روز به خودتان توجه بیشتری نشان دهید. مثلا لباسی نو برای خود بخرید، ناخن هایتان را مانیکور کنید یا یک اسپرسوی قوی برای خود سفارش دهید.


    روز سیزدهم

در این روز، برای بهبود امور مالی خود قدمی کوچک بردارید( به جای صرف نهار در رستوران، خودتان نهار را در منزل آماده کنید یا بدهی خود را پرداخت کنید).


    روز چهاردهم

خندیدن برای روحیه بسیار مفید است، پس به دنبال یافتن راهی برای خندیدن باشید. مثلا می توانید کمدی مورد علاقه تان را تماشا کنید.



    روز پانزدهم

در این روز آرام و ریلکس باشید: بدنتان را ماساژ دهید، کلاس یوگا بروید یا حمامی گرم بگیرید.


    روز شانزدهم

وسایل اضافی را از دوروبر خود جمع کنید و اطراف خود را از ریخت و پاش در بیاورید؛ حال می خواهد محل کارتان باشد یا حمام و یا اتوموبیلتان.


    روز هفدهم

با انجام کاری که واقعا برایتان ترسناک است بر ترس و وحشت خود پیروز شوید. مثلا سوار یک وسیله که از آن می ترسید شوید، ماری را در دست بگیرید، در حضور جمع نطقی ارائه کنید و ... .


    روز هجدهم

در تمرینات مدیتیشن شرکت کنید. مثلا یک کلمه مثبت را انتخاب کنید و در سکوت به مدت سه دقیقه پی در پی آن را بازگو کنید و تنها به آن کلمه فکر کنید.
    دکتر ساک می گوید:" مدیتیشن تمرکز حواس، روشی قدرتمند است تا بتوانید ذهن خود را آماده کنید و خود را به آرامش برسانید و به این طریق در کمال آرامش می توانید در ذهن خود برنامه ریزی کنید و نیز خود را آماده تغییرات جدید کنید. "


    روز نوزدهم

  در بیرون از منزل، به کاری بپردازید که از آن لذت می برید.

رژیم 21 روزه برای احیای تمرکز و انرژی روزانه
   
روز بیستم

زمانی را تنها و به دور از دیگران به خود اختصاص دهید و از آن لذت ببرید. تلفن خود را برای یک ساعت به دست فردی مطمئن بسپارید تا مجبور به پاسخگویی آن نباشید.


    روز بیست و یکم

در این روز تمام تکنولوژی ها را از زندگی خود بیرون کنید! و اعضای خانواده تان را هم تشویق به انجام این کار کنید. تمام روز را با اعضای خانواده خود به دور از تمامی این ابزارها سپری کنید و از باهم بودن نهایت لذت را ببرید.

 

اموزش تندخوانی و تقویت حافظه

خرید آموزش تندخوانی و تقویت حافظه دکتر سیدا مرد حافظه ایران

 

توضیحات بیشتر


 




امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 1

بخش نظرات این مطلب

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:):(;):D;)):X:?:P:*=((:O@};-:B/:):S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟[حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتی

آموزش کامل تمام فرم های تکواندو -یک تا هفده

آموزش کامل تمام فرم های تکواندو 


  آموزش چهار طرفه تمامی فرم ها و اصطلاحات تکواندو یک تا هفده تگوک ها پومسه ها
 

آموزش کامل تمام فرم های تکواندو -فرم 1 تا 17

 

 همراه با اجرای پومسه قهرمانان برتر ایرانی و کره ای در مسابقات مختلف جهانی


آموزش كامل  همراه با تلفظ اصطلاحات

فرم يك تا هفده

همراه با گارانتی تعویض  محصول


ادامه توضیحات و لینک های خرید کلیک کنید

بنر باشگاه خلیج فارس

باشگاه آنلاین خلیج فارس

آمار
آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 477
کل نظرات کل نظرات : 323
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 3
تعداد اعضا تعداد اعضا : 352

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 231
بازدید دیروز بازدید دیروز : 2,118
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 12
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 35
بازدید کلی بازدید کلی : 4,948,088

اطلاعات شما اطلاعات شما
آِ ی پیآِ ی پی : 54.162.181.75
مرورگر مرورگر :
سیستم عامل سیستم عامل :
ورود کاربران
نام کاربری :
رمز عبور :

رمز عبور را فراموش کردم ؟
عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی : *کد امنیتیبارگزاری مجدد
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود

پربازدیدترین مطالب:
 بازدید : 170535 افزایش قد و رشد مناسب - راه های افزایش قد به روش طبیعی
 بازدید : 92363 روش شش تکه کردن عضلات شکم
 بازدید : 39853 بهترین ورزش برای دعوا در خیابان و دفاع از خود چیه؟
 بازدید : 38921 دانلود کلیپ تمرینات تیم ملی تکواندو (کیوروگی)
 بازدید : 38635 دانلود کلیپ حرکات آکروباتیک و زیبای ژیمناستیک - توسط یک نونهال
 بازدید : 34839 استاندارد های کثیف -در پی شکایت وزارت بهداشت از استاد حسین خیر اندیش
 بازدید : 33283 دانلود کلیپ دیدنی از صحنه های فوق العاده پارکور
 بازدید : 32627 آموزش تصویری و فلسفه فرم های تکواندو - فرم یک تگوک ایل جانگ
 بازدید : 31035 مضرات نوشدن آب زیاد، 8 لیوان در روز
 بازدید : 30323 اين روغن چربي هاي شما را آب مي كند!
 بازدید : 29965 چگونه قدرت وسرعت خودرا به طور همزمان در ورزش افزایش دهیم؟
 بازدید : 27013 عکس های جالب تمرین ضربات پای کلاسیک استاد کانگ با هادی ساعی جدید
 بازدید : 26925 عکس -ضربات پا در تکواندو
 بازدید : 23441 دانلود کلیپ صحنه های زیبای انتخابی تیم ملی تکواندو
 بازدید : 21539 کشش مفاصل و ماهیچه ها و تمرینات انعطاف پذیری
 بازدید : 21499 29 نکته کاربردی برای میارزین تکواندو
 بازدید : 21139 زیباترین ضربات در هنر های رزمی - تکواندو - عکس
 بازدید : 20877 دانلود کلیپ صحنه هایی زیبا از مسابقات بین المللی تکواندو جام فجر
 بازدید : 18737 دانلود کلیپ جدید و جالب حرکات آکروبات و ژیمناستیک
 بازدید : 17531 باشگاه و موزه استاد کانگ شین چال ، کره جنوبی - عکس
آخرین مطالب:
تاریخ : جمعه 03 تیر 1390 آخرین خبرها و مطالب ویژه
تاریخ : جمعه 28 خرداد 1395 کانال تلگرام فروشگاه تخصصی ورزش و سلامت - اکشن شاپ
تاریخ : دوشنبه 26 بهمن 1394 جلوگیری از پیری زودرس - علت های زود پیر شدن و راز جوانی
تاریخ : پنجشنبه 24 دی 1394 مصاحه ابراهیم ابن علیان با روزنامه خبر ورزشی
تاریخ : پنجشنبه 12 آذر 1394 آموزش ماساژ بازتابی کف دست و پا +عکس
تاریخ : پنجشنبه 12 آذر 1394 ماساژ ضرورت است، نه تجمل
تاریخ : شنبه 30 آبان 1394 مصاحبه عبادی مدیر باشگاه خلیج فارس در روزنامه خبر ورزشی
تاریخ : یکشنبه 14 دی 1393 مطلب مهم راجع به چای سبز
تاریخ : چهارشنبه 10 دی 1393 آشنایی با طبع مواد غذایی
تاریخ : یکشنبه 07 دی 1393 آشنایی با روغن ها
تاریخ : شنبه 01 آذر 1393 بهداشت دهان و دندان
تاریخ : سه شنبه 04 شهریور 1393 نتایج مسابقات جهانی تکواندو هان مادانگ -کره جنوبی
تاریخ : یکشنبه 26 مرداد 1393 نتایج مسابقات تکواندو هان مادانگ قهرمانی استان آقایان
تاریخ : شنبه 25 مرداد 1393 ورزش و سلامتی /جلوگیری از درد گردن و شانه با ورزش کوتاه
تاریخ : پنجشنبه 29 خرداد 1393 نتایج نهمین دوره مسابقات قهرمانی آزاد هان مادانگ و قهرمانی تیم لنجان در پومسه ابداعی و تیم نمایش
تاریخ : سه شنبه 06 خرداد 1393 ایران قهرمان سومین دوره مسابقات پومسه قهرمانی آسیا
تاریخ : سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 قرار دادهای میلیاردی فوتبال و پرداخت نکردن چندرغاز حقوق کشتی گیران
تاریخ : جمعه 19 اردیبهشت 1393 آموزش آمادگی برای مبارزه - آناتومی رزمی کار
تاریخ : پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393 6 حرکت مهم در مبارزه
تاریخ : یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 راهبانی با شکم های برجسته اما خطرناک