close
تبلیغات در اینترنت
میخوای از چربی خدافظی کنی

sharj

چهارشنبه 27 تیر 1397

میخوای از چربی خدافظی کنی

درباره ما
ورزشی کلیپ اخبار ،عكس، دانلود مقاله ورزشي - رزمي
آرم باشگاه فرهنگی ورزشی خلیج فارس کچوییه یک نشان ثبت شده است و هرگونه کپی برداری از آن پیگرد قانونی دارد
امکانات جانبی
این صفحه را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذاری:
این صفحه را به اشتراک بگذارید


SEO Reports for pgsport.ir
پيشنهاد وي‍‍‍ژه باشگاه آنلاين خليج فارس
جستجوگر پیشرفته سایت



دستگاه بدنسازی و تناسب اندام همه کاره ریووفلکس اکستریم
میخوای از چربی خدافظی کنی

میخوای از چربی خدافظی کنی

میخوای از چربی خدافظی کنی

رژیم غذایی برای چاقی های موضعی
اين نکته را بدانيد آن قسمت از بدن که زودتر چاق مي شود آخر از همه لاغر مي شود. در آقايان شکم و پهلوها در خانم ها باسن، ران و کمر ديرتر لاغر مي شوند.براي از بين بردن چربي شکم 3-4 بار در هفته به مدت 30-60 دقيقه به طورمستمر ورزش هوازي را انجام دهيد. يک ساعت پياده روي در روز خوب است ولي بايد در حالت تند و پشت سر هم باشد. اما اين نکته را بدانيد که ورزش تنها، بدون رژيم غذايي خيلي موثر نيست.



هر فرد بايد فعاليت ورزشي را که دوست دارد شروع کند و در آن مداومت داشته باشد. نبايد ورزش را پيش ازآن که منافعش شروع به ظاهر شدن کند، کنار گذاشت بيشتر افراد انگيزه خود را پس از تقريبا حدود 2 ماه از دست مي دهند آنها تصور مي کنند که بايد بهبودي قابل رويتي را احساس کنند و وقتي اين طور نمي شود احساس مي کنند با اين همه عرق کردن و کار سخت باز هم تفاوتي ايجاد نشده است در حقيقت اکثر افراد تا زماني که به صورت منظم براي مدت 3 ماه ورزش نکرده باشند، بهبودي قابل ملاحظه اي را مشاهده نخواهند کرد. بنابراين نبايد برنامه ورزشي را کنار گذاشت بايد صبور بود و ادامه داد چون اين انتظار و تلاش ارزشش را دارد. همچنين بايد به خاطر داشت که با ساختن عضلات و از دست دادن چربي ها ممکن است فرد در ابتدا تغيير چنداني نکنند. اما به تدريج متوجه خواهد شد که بدنش شکل گرفته و لباسهايش قشنگتر مي نمايد فردي که شروع به ورزش مي کند همچنين پس از
3 ماه احساس بهتري خواهد داشت حتي اگر شاخص هاي بدني وي در ظاهر تغييري نکرده باشد لذا نبايد توقع تغييرات سريع را داشت شما به ورزش کردن ادامه دهيد نتيجه خواهيد گرفت.



رژيم غذايي براي چاقي موضعي:
- غذاهايي مانند چاي سبز، جوي دوسر، کرفس، توت ها، دانه ها، گريپ فروت، اين مواد غذايي مي تواند چربيها را بسوزاند و داراي فيبر زيادي ميباشند.

- جو دوسر به علت فيبر غذايي سرعت دفع انرژي در بدن را پائين مي آورد و ديرتر گرسنه مي شويد.

- انواع توت ها به علت فيبر بالا سرعت جذب کربوهيدرات در بدن را کاهش مي دهد.
- چاي سبز نيز سرعت سوخت وساز را در بدن بالا مي برد و باعثلاغري شکم مي شود.

- مغز ها مانند بادام، گردو و فندق سرشار از ويتامين ها، پروتئين، فيبرو چربي مي باشد به کنترل قند خون و کاهش چربي موضعي بدن کمک مي کند.

- از سير غذا خوردن و گرسنگي طولاني پرهيز نماييد.

- وعده هاي غذايي را افزايش دهيد ولي در هر وعده غذا کمتر بخوريد.

- از مصرف قند هاي ساده، کربوهيدرات، غذاهاي تصفيه شده، آرد سفيد خوداري کرده و محصولات گندم و غلات کامل را مصرف کنيد.

- روزانه 8-9 وعده ازميوه وسبزيجات مصرف کنيد.

- اگرچه تمام ميوه ها به علت فيبر بالا براي درمان چاقي شکم مصرف مي شود ولي تمشک و زغال اخته به علت قند پايين مناسب تر است.

- مصرف غذاهاي سرخ شده، چرب، سوسيس و کالباس، روغن حيواني، کره و خامه، نمک و ادويه، خيار شور و ترشي هاي شور، ژله،
شکلات را محدود کنيد .

- منابع غذايي حاوي يد: مانند ماهي و ميگو، کاهو، موز، کلم، قارچ، ترب، نخود فرنگي، هويج، گوجه فرنگي، سيرو پياز، گلابي و چاي، اسفناج، توت فرنگي، تره فرنگي، لوبيا، زرده تخم مرغ در کاهش چاقي موضعي موثر است.

- پروتئين هايي مانند شير، کلم، تخم مرغ، ماهي، گوشت بدون چربي، مرغ بدون پوست را مصرف کنيد.

- مصرف جوانه گندم، پودر جوانه گندم، و ماءالشعير بسيار مفيد است.

- اگر سن و شرايط بدني شما اجازه مي دهد. از ورزشهاي موضعي براي سرعت بخشيدن به کاهش چربي هاي شکم استفاده کنيد.

- روزانه 8-10 ليوان آب مصرف کنيد. از 2 ساعت بعد از صرف غذا هر 1 ساعت يک ليوان آب يا آب ميوه صد در صد طبيعي مصرف نماييد.

- روزانه 15 دقيقه داخل يک تشت يا وان گرم نشسته و موضع چاق را به صورت دوراني ماساژ  (آموزش ماساژ ورزشی - کلی کنید)دهيد.

- محل هاي چاق را بخار آب جوش دهيد براي اين کار مي توانيد آب جوش را زير يک صندلي فايبر گلاس گذاشته و روي آن را يک پارچه انداخته و به آن محل ها بخار آب بدهيد.

- روزانه 5 دقيقه ورزشهاي درازو نشست، شنا، حرکتهاي پروانه اي کمر، حرکات کششي شکم را انجام دهيد.

- 30-45 دقيقه پياده روي تقريبا تند به مدت 3- 5 روز در هفته داشته باشيد.

- ترکيب کاهش کالري در رژيم غذايي و افزايش فعاليتهاي بدني توصيه مي شود. زيرا باعث تشديد کاهش چربيهاي شکمي مي شود ضربان قلب را بالا مي برد و باعث تنفس بهتر مي شود.

- عصباني نشويد استرس باعث آزاد شدن هورمون کورتيزول مي شود که اين هورمون باعث چاقي شکم مي شود





امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بخش نظرات این مطلب

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتیرفرش کد امنیتی

آموزش کامل تمام فرم های تکواندو -یک تا هفده

آموزش کامل تمام فرم های تکواندو 


  آموزش چهار طرفه تمامی فرم ها و اصطلاحات تکواندو یک تا هفده تگوک ها  پومسه ها
 

آموزش کامل تمام فرم های تکواندو -فرم 1 تا 17

 

  همراه با اجرای پومسه قهرمانان برتر ایرانی و کره ای در مسابقات مختلف جهانی


آموزش كامل  همراه با تلفظ اصطلاحات

فرم يك تا هفده

همراه با گارانتی تعویض  محصول


ادامه توضیحات و لینک های خرید کلیک کنید

بنر باشگاه خلیج فارس

باشگاه آنلاین خلیج فارس

آمار
آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 477
کل نظرات کل نظرات : 323
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 3
تعداد اعضا تعداد اعضا : 350

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 586
بازدید دیروز بازدید دیروز : 2,119
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 2
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 16
بازدید کلی بازدید کلی : 5,112,573

اطلاعات شما اطلاعات شما
آِ ی پیآِ ی پی : 54.80.7.173
مرورگر مرورگر :
سیستم عامل سیستم عامل :
ورود کاربران
نام کاربری :
رمز عبور :

رمز عبور را فراموش کردم ؟
عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی : * کد امنیتیبارگزاری مجدد
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود

پربازدیدترین مطالب:
 بازدید : 172003 افزایش قد و رشد مناسب - راه های افزایش قد به روش طبیعی
 بازدید : 94295 روش شش تکه کردن عضلات شکم
 بازدید : 40929 بهترین ورزش برای دعوا در خیابان و دفاع از خود چیه؟
 بازدید : 39613 دانلود کلیپ تمرینات تیم ملی تکواندو (کیوروگی)
 بازدید : 39335 دانلود کلیپ حرکات آکروباتیک و زیبای ژیمناستیک - توسط یک نونهال
 بازدید : 35805 استاندارد های کثیف -در پی شکایت وزارت بهداشت از استاد حسین خیر اندیش
 بازدید : 34031 دانلود کلیپ دیدنی از صحنه های فوق العاده پارکور
 بازدید : 33293 آموزش تصویری و فلسفه فرم های تکواندو - فرم یک تگوک ایل جانگ
 بازدید : 31643 مضرات نوشدن آب زیاد، 8 لیوان در روز
 بازدید : 31195 اين روغن چربي هاي شما را آب مي كند!
 بازدید : 30471 چگونه قدرت وسرعت خودرا به طور همزمان در ورزش افزایش دهیم؟
 بازدید : 27819 عکس های جالب تمرین ضربات پای کلاسیک استاد کانگ با هادی ساعی جدید
 بازدید : 27547 عکس -ضربات پا در تکواندو
 بازدید : 23899 دانلود کلیپ صحنه های زیبای انتخابی تیم ملی تکواندو
 بازدید : 22023 29 نکته کاربردی برای میارزین تکواندو
 بازدید : 21963 کشش مفاصل و ماهیچه ها و تمرینات انعطاف پذیری
 بازدید : 21743 زیباترین ضربات در هنر های رزمی - تکواندو - عکس
 بازدید : 21189 دانلود کلیپ صحنه هایی زیبا از مسابقات بین المللی تکواندو جام فجر
 بازدید : 19081 دانلود کلیپ جدید و جالب حرکات آکروبات و ژیمناستیک
 بازدید : 18003 باشگاه و موزه استاد کانگ شین چال ، کره جنوبی - عکس
آخرین مطالب:
تاریخ : جمعه 03 تیر 1390 آخرین خبرها و مطالب ویژه
تاریخ : جمعه 28 خرداد 1395 کانال تلگرام فروشگاه تخصصی ورزش و سلامت - اکشن شاپ
تاریخ : دوشنبه 26 بهمن 1394 جلوگیری از پیری زودرس - علت های زود پیر شدن و راز جوانی
تاریخ : پنجشنبه 24 دی 1394 مصاحه ابراهیم ابن علیان با روزنامه خبر ورزشی
تاریخ : پنجشنبه 12 آذر 1394 آموزش ماساژ بازتابی کف دست و پا +عکس
تاریخ : پنجشنبه 12 آذر 1394 ماساژ ضرورت است، نه تجمل
تاریخ : شنبه 30 آبان 1394 مصاحبه عبادی مدیر باشگاه خلیج فارس در روزنامه خبر ورزشی
تاریخ : یکشنبه 14 دی 1393 مطلب مهم راجع به چای سبز
تاریخ : چهارشنبه 10 دی 1393 آشنایی با طبع مواد غذایی
تاریخ : یکشنبه 07 دی 1393 آشنایی با روغن ها
تاریخ : شنبه 01 آذر 1393 بهداشت دهان و دندان
تاریخ : سه شنبه 04 شهریور 1393 نتایج مسابقات جهانی تکواندو هان مادانگ -کره جنوبی
تاریخ : یکشنبه 26 مرداد 1393 نتایج مسابقات تکواندو هان مادانگ قهرمانی استان آقایان
تاریخ : شنبه 25 مرداد 1393 ورزش و سلامتی /جلوگیری از درد گردن و شانه با ورزش کوتاه
تاریخ : پنجشنبه 29 خرداد 1393 نتایج نهمین دوره مسابقات قهرمانی آزاد هان مادانگ و قهرمانی تیم لنجان در پومسه ابداعی و تیم نمایش
تاریخ : سه شنبه 06 خرداد 1393 ایران قهرمان سومین دوره مسابقات پومسه قهرمانی آسیا
تاریخ : سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 قرار دادهای میلیاردی فوتبال و پرداخت نکردن چندرغاز حقوق کشتی گیران
تاریخ : جمعه 19 اردیبهشت 1393 آموزش آمادگی برای مبارزه - آناتومی رزمی کار
تاریخ : پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393 6 حرکت مهم در مبارزه
تاریخ : یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 راهبانی با شکم های برجسته اما خطرناک