close
تبلیغات در اینترنت
چگونه پس از رژیم کاهش وزن خود را ثابت نگه داریم ؟

sharj

دوشنبه 28 آبان 1397

چگونه پس از رژیم کاهش وزن خود را ثابت نگه داریم ؟

درباره ما
ورزشی کلیپ اخبار ،عكس، دانلود مقاله ورزشي - رزمي
آرم باشگاه فرهنگی ورزشی خلیج فارس کچوییه یک نشان ثبت شده است و هرگونه کپی برداری از آن پیگرد قانونی دارد
امکانات جانبی
این صفحه را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذاری:
این صفحه را به اشتراک بگذارید


SEO Reports for pgsport.ir
پيشنهاد وي‍‍‍ژه باشگاه آنلاين خليج فارس
جستجوگر پیشرفته سایت



دستگاه بدنسازی و تناسب اندام همه کاره ریووفلکس اکستریم

چگونه پس از رژیم کاهش  وزن خود را ثابت نگه داریم

تناسب اندام  و مشکل کاهش وزن

بسیاری از افراد هستند که سال‌های سال با مشکل چاقی و اضافه وزن دست به گریبانند، افرادی که بارها به رژیم کاهش وزن روی می‌آورند و به موفقیت‌هایی دست می‌یابند اما پس از مدتی مجدداً مشکل اضافه وزن گریبان‌گیر آن‌ها می‌شود. به همین دلیل است که بسیارند افراد چاقی که دیگر از رژیم‌های مکرر و افزایش مجدد وزن خسته شده‌اند. آن‌ها تناسب اندامشان را به مانند یک آرزوی دست نیافتنی می‌بینند و هر بار که صحبت از رژیم کاهش وزن می‌گردد؛ خود را از پیش باخته و تناسب اندام را دور از دسترس می‌پندارند.
 

راهکاری آسان برای حفظ وزن کاهش یافته

کم نیستند افرادی که به دنبال راهکاری آسان برای حفظ وزن کاهش یافته پس از رعایت رژیم لاغری هستند. افراد چاق دوست دارند که تناسب اندامشان را برای طولانی مدت حفظ کنند اما دوست ندارند همواره درگیر اندازه گیری وزن خود و غذای مصرفی‌شان باشند، چرا که این کار برای‌شان ملال آور و وقت گیر می‌نماید، و دنبال راهکار ساده‌تری هستند.


الگوی غذایی سالم

حفظ کاهش وزن برای مدت طولانی در گروی رعایت همیشگی یک الگوی غذایی سالم است، اما چگونه؟ ما در این مقاله یک شیوه‌ی مرسوم و راحت را ارائه می‌نماییم که بتوانید به راحتی بدون به خاطر سپردن کالری مواد غذایی، رژیم غذایی خود را در کنترل داشته باشید. این روش، سیستم چراغ راهنمایی (traffic light system)، نام دارد. بی شک چراغ راهنمایی رانندگی را می‌شناسید!؟ در چراغ راهنمایی رانندگی سه رنگ اصلی قرمز، سبز و زرد وجود دارد. رنگ سبز نشانگر مجاز بودن، رنگ زرد نشانگر احتیاط و دقت نمودن و رنگ قرمز به معنای عدم اجازه حرکت و عبور نمودن است.
راهنمای چراغ راهنمایی برای تغذیه سالم و کاهش وزن:

1- موارد زیر را آزادانه بخورید (چراغ سبز)

میوه‌های تازه، سبزی‌های تازه خام و پخته شده، هویج و دیگر سبزی‌های ریشه‌ای، تمام سالادهای سبزیجات، چاشنی‌ها، دانه‌های غلات کامل (برای مثال برنج قهوه‌ای و گندم سبوس دار)، پاستای گندم کامل، نان کامل، کورن‌فلکس، صبحانه‌ی حاوی غلات کامل، زردآلوی خشک، آلوها، حبوبات (برای مثال لوبیای قرمز، نخودها، لوبیاهای روغنی، عدس‌ها)، تمام ماهی‌ها، ماست کم چرب، پنیر کم چرب، شیر بدون چربی، ماکیان (پوست کنده).



2- غذاهایی که باید به میزان متعادل و با احتیاط بخورید (چراغ زرد)

غلات تصفیه شده (برای مثال نان سفید)، روغن‌های طبخ غذا با کیفیت خوب (مانند روغن زیتون، روغن گردو، روغن بادام)، میوه‌های خشک به غیر از مواردی که در چراغ سبز ذکر شد، ماست با چربی متوسط، شیر نیمه چرب، مغزهای تازه و بذرها (نه به شکل نمکی و بوداده)، گوشت‌های فرآوری شده و آماده (ترجیحاً کم چرب)، آب‌میوه‌ها.



3- غذاهایی که باید از خوردن‌شان اجتناب کنید و یا در مقادیر بسیار کم بخورید (چراغ قرمز)

کیک‌ها، بیسکویت‌ها، شکلات‌ها، شیرینی‌ها، پودینگ، کره، کله پاچه، مارگارین، کرم و خامه، کلوچه، اسنک‌های کوچک نمکی، پنیر خامه‌ای، گوشت‌ها و محصولات گوشتی چرب، نوشیدنی‌های شکری، غذاهایی که عمیقاً سرخ شده است، چیپس‌ها، انواع فست‌فود شامل سیب زمینی سرخ کرده، سوسیس و کالباس
یک اصل کلی برای کاهش وزن و حفظ آن، این است که از یک رژیم غذایی کم چرب و پر کربوهیدرات (البته کربوهیدرات از نوع پیچیده و فیبردار) پیروی کنید، و مصرف غذاهای فرآوری شده، غذاهای چرب و سرخ کردنی، قند ساده و کربوهیدرات‌های ساده از جمله شیرینی‌جات را کاهش دهید.

اکثر متخصصین تغذیه و انجمن‌های علمی تخصصی نیز تایید می‌کنند که پیروی از رژیم کم چرب و پر کربوهیدرات (از نوع پیچیده و سبوس دار)، راهی مناسب برای حفظ تناسب اندام در طولانی مدت است.

***

البته باید در اینجا اعتراف نمود که رژیم پر پروتئین و کم کربوهیدرات ممکن است در کوتاه مدت مفید باشد، ولی مصرف بی رویه پروتئین به ویژه برای افراد مستعد ناراحتی‌های کلیوی خطرناک است و در ضمن در طولانی مدت نمی‌توان آن را ادامه داد؛ لذا برای طولانی مدت پیروی از رژِیم کم چرب و غنی از کربوهیدرات‌های پیچیده و اجتناب از شیرینی‌جات، غذاهای چرب و کربوهیدرات‌های ساده توصیه می‌شود.


موفق‌ترین افراد در حفظ تناسب اندام


نکته‌ی مهم پایانی این است که برای حفظ وزن دلخواه‌تان هرگز فعالیت بدنی را فراموش نکنید، چرا که تمام تحقیقات علمی اذعان نموده‌اند که موفق‌ترین افراد در حفظ تناسب اندام، افرادی هستند که فعالیت بدنی منظم خود را حفظ می‌نمایند.

 





امتیاز : نتیجه : 1 امتیاز توسط 1 نفر مجموع امتیاز : 1

بخش نظرات این مطلب

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتیرفرش کد امنیتی

آموزش کامل تمام فرم های تکواندو -یک تا هفده

آموزش کامل تمام فرم های تکواندو 


  آموزش چهار طرفه تمامی فرم ها و اصطلاحات تکواندو یک تا هفده تگوک ها  پومسه ها
 

آموزش کامل تمام فرم های تکواندو -فرم 1 تا 17

 

  همراه با اجرای پومسه قهرمانان برتر ایرانی و کره ای در مسابقات مختلف جهانی


آموزش كامل  همراه با تلفظ اصطلاحات

فرم يك تا هفده

همراه با گارانتی تعویض  محصول


ادامه توضیحات و لینک های خرید کلیک کنید

بنر باشگاه خلیج فارس

باشگاه آنلاین خلیج فارس

آمار
آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 477
کل نظرات کل نظرات : 323
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 9
تعداد اعضا تعداد اعضا : 350

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 1,032
بازدید دیروز بازدید دیروز : 3,641
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 2
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 7
بازدید کلی بازدید کلی : 5,443,486

اطلاعات شما اطلاعات شما
آِ ی پیآِ ی پی : 54.163.22.209
مرورگر مرورگر :
سیستم عامل سیستم عامل :
ورود کاربران
نام کاربری :
رمز عبور :

رمز عبور را فراموش کردم ؟
عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی : * کد امنیتیبارگزاری مجدد
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود

پربازدیدترین مطالب:
 بازدید : 174119 افزایش قد و رشد مناسب - راه های افزایش قد به روش طبیعی
 بازدید : 98271 روش شش تکه کردن عضلات شکم
 بازدید : 41889 بهترین ورزش برای دعوا در خیابان و دفاع از خود چیه؟
 بازدید : 41533 دانلود کلیپ تمرینات تیم ملی تکواندو (کیوروگی)
 بازدید : 40157 دانلود کلیپ حرکات آکروباتیک و زیبای ژیمناستیک - توسط یک نونهال
 بازدید : 36993 دانلود کلیپ دیدنی از صحنه های فوق العاده پارکور
 بازدید : 36559 استاندارد های کثیف -در پی شکایت وزارت بهداشت از استاد حسین خیر اندیش
 بازدید : 35027 آموزش تصویری و فلسفه فرم های تکواندو - فرم یک تگوک ایل جانگ
 بازدید : 32309 مضرات نوشدن آب زیاد، 8 لیوان در روز
 بازدید : 31821 اين روغن چربي هاي شما را آب مي كند!
 بازدید : 31145 عکس های جالب تمرین ضربات پای کلاسیک استاد کانگ با هادی ساعی جدید
 بازدید : 30991 چگونه قدرت وسرعت خودرا به طور همزمان در ورزش افزایش دهیم؟
 بازدید : 28643 عکس -ضربات پا در تکواندو
 بازدید : 24225 دانلود کلیپ صحنه های زیبای انتخابی تیم ملی تکواندو
 بازدید : 22499 29 نکته کاربردی برای میارزین تکواندو
 بازدید : 22291 زیباترین ضربات در هنر های رزمی - تکواندو - عکس
 بازدید : 22285 کشش مفاصل و ماهیچه ها و تمرینات انعطاف پذیری
 بازدید : 21467 دانلود کلیپ صحنه هایی زیبا از مسابقات بین المللی تکواندو جام فجر
 بازدید : 19413 دانلود کلیپ جدید و جالب حرکات آکروبات و ژیمناستیک
 بازدید : 18399 باشگاه و موزه استاد کانگ شین چال ، کره جنوبی - عکس
آخرین مطالب:
تاریخ : جمعه 03 تیر 1390 آخرین خبرها و مطالب ویژه
تاریخ : جمعه 28 خرداد 1395 کانال تلگرام فروشگاه تخصصی ورزش و سلامت - اکشن شاپ
تاریخ : دوشنبه 26 بهمن 1394 جلوگیری از پیری زودرس - علت های زود پیر شدن و راز جوانی
تاریخ : پنجشنبه 24 دی 1394 مصاحه ابراهیم ابن علیان با روزنامه خبر ورزشی
تاریخ : پنجشنبه 12 آذر 1394 آموزش ماساژ بازتابی کف دست و پا +عکس
تاریخ : پنجشنبه 12 آذر 1394 ماساژ ضرورت است، نه تجمل
تاریخ : شنبه 30 آبان 1394 مصاحبه عبادی مدیر باشگاه خلیج فارس در روزنامه خبر ورزشی
تاریخ : یکشنبه 14 دی 1393 مطلب مهم راجع به چای سبز
تاریخ : چهارشنبه 10 دی 1393 آشنایی با طبع مواد غذایی
تاریخ : یکشنبه 07 دی 1393 آشنایی با روغن ها
تاریخ : شنبه 01 آذر 1393 بهداشت دهان و دندان
تاریخ : سه شنبه 04 شهریور 1393 نتایج مسابقات جهانی تکواندو هان مادانگ -کره جنوبی
تاریخ : یکشنبه 26 مرداد 1393 نتایج مسابقات تکواندو هان مادانگ قهرمانی استان آقایان
تاریخ : شنبه 25 مرداد 1393 ورزش و سلامتی /جلوگیری از درد گردن و شانه با ورزش کوتاه
تاریخ : پنجشنبه 29 خرداد 1393 نتایج نهمین دوره مسابقات قهرمانی آزاد هان مادانگ و قهرمانی تیم لنجان در پومسه ابداعی و تیم نمایش
تاریخ : سه شنبه 06 خرداد 1393 ایران قهرمان سومین دوره مسابقات پومسه قهرمانی آسیا
تاریخ : سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 قرار دادهای میلیاردی فوتبال و پرداخت نکردن چندرغاز حقوق کشتی گیران
تاریخ : جمعه 19 اردیبهشت 1393 آموزش آمادگی برای مبارزه - آناتومی رزمی کار
تاریخ : پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393 6 حرکت مهم در مبارزه
تاریخ : یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 راهبانی با شکم های برجسته اما خطرناک