')); replace2=replace.replace(new RegExp('form','gim'),'div'); document.getElementById(Id_Skinak_Comment).innerHTML='
'; } } xmlhttp.open("GET",'http://www.pgsport.ir/post/comment/'+CommentID,true); xmlhttp.send(); } function SM(strCode) {document.getElementById ('tex').value +=strCode;}

sharj

پنجشنبه 10 آذر 1401

افزایش قد و رشد مناسب - راه های افزایش قد به روش طبیعی

درباره ما
ورزشی کلیپ اخبار ،عكس، دانلود مقاله ورزشي - رزمي
آرم باشگاه فرهنگی ورزشی خلیج فارس کچوییه یک نشان ثبت شده است و هرگونه کپی برداری از آن پیگرد قانونی دارد
امکانات جانبی
این صفحه را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذاری:
این صفحه را به اشتراک بگذارید


SEO Reports for pgsport.ir
پيشنهاد وي‍‍‍ژه باشگاه آنلاين خليج فارس
جستجوگر پیشرفته سایت



دستگاه بدنسازی و تناسب اندام همه کاره ریووفلکس اکستریم

درمان های ساده و شگفت انگیز کوتاهی قد

راه های افزایش قد به روش طبیعی چگونه قد بلند شویم روش های افزایش قدرسیدن به قد دلخواه چیزیست که بعضی افراد حاضرند برای رسیدن به آن دست به هر کاری بزنند. حتی اعتماد کردن به روشهای خطرناک و مضر مثل

 استفاده از قرص های شیمیایی که توسط شرکت ها و افراد سودجو با تبلیغات گسترده در شبکه های تلوزیونی و محیط مجازی به خورد افراد داده میشود

عمل های جراحی خطرناک

و....

در این مقاله با روش های افزایش قد و رشد خوب با روش های طبیعی آشنا میشوید.

منتشر شده برای اولین بار در پایگاه باشگاه خلیج فارس

 

راه های افزایش قد به روش طبیعی چگونه قد بلند شویم

عوامل وراثتی ( ژنتیک ) - اصلاح نسل

عوامل وراثتی:شامل ژن هایی که از پدر،مادر و اجدادمان به ارث میبریم.اگر خانواده و فامیل شما کوتاه قد هستند.کار سخت است؛ راه حل اصلاح نژاد است.

    تغذیه صحیح و رعایت تدابیر خوردن و آشامیدن

تغذیه مادر در دوران بارداری

تغذیه مناسب در دوران کودکی و پس از  آن

شیر مادر به شرط آنکه خود مادر از تغذیه مناسب و رژیم غذایی مطلوب پیروی نماید. عامل اصلی رشد خوب در کودکان است

میباید کودکان را  از مصرف تنقلات و  مواد زائد و میان وعده های با ارزش غذایی کم پرهیز داد تا وعده های غذایی اصلی را کامل و خوب میل کنند.ضمن اینکه مودکان کم تحرک مثلا بچه هایی که مدت زیادی جلوی کامپیوتر و تلوزیون می نشینند خوب غذا نمی خورند.

پرهیز از تشنگی و گرسنگی شدید درمان گرسنگی های پنهان

    ورزش

داشتن فعالیت ورزشی و تحرک مناسب

انجام تمرینات ورزشی خاص جهت افزایش قد

  کم تحرکی و یا عدم تحرک کافی باعث تغییر متابولیسم بدن می گردد ، همچنین تحریکات ترشح هورمونهای مطلوب را نیز با نقص مواجه کرده و مانع از حداکثر رشد میشود. 

آموزش حرکات افزایش قد - افزایش قد به روش طبیعی

  خرید پستی آموزش حرکات افزایش قد  

خرید بسیار آسان و سریع آموزش حرکات افزایش قد - کلیک کنید

    رعایت تدابیر خواب و بیداری

خواب کافی باعث ترشح هورمون رشد میگردد ، پس سعی نمائید در طی شبانه روز از خواب کافی بهره ببرید 

 در خواب متابولیسم شما هم از ریتم مناسب برخوردار می گردد و عضلات سریعتر خود را بازسازی ( ریکاوری ) نموده ، خستگی حاصل از فعالیت روزانه رفع میشود.

همانطور که خواب کافی فواید بسیاری دارد ، بی خوابی نیز متابولیسم بدن را مختل نموده و مانع از رشد کافی میگردد.

بهترین زمان خواب ساعات اولیه شب است این زمان اوج ترشح هورمون سوماتتروپین (هورمون رشد ) است .

 همچنین  خوابی که از سر شب آغاز شود از نظر تاثیر حدود 2 برابر خواب آخر شب است پس به موقع خوابیدن عامل بسیار مهمی است

سحرخیزی  و بیدار شدن قبل از طلوع آفتاب هم عامل مهمی است و باعث سلامتی و تعادل مزاج است و قطعا در رشد خوب هم تاثیر بسزایی دارد

 

و اما قسمت جذاب این مقاله درمان های ساده و شگفت انگیز کوتاهی قد:

اصلاح نژاد:

 جزء علوم قدیم اسلامی ایرانی است. که با ازدواج های خاص افرادی با خصوصیت ها و مزاج های خاص میتوان  نسلی با خصوصیات جسمی،روحی و ذهنی  دلخواه ساخت. مثلا دارا بودن جثه بزرگ و پهلوانی یا نابغه ذهنی یا قد بلند و.... که نیاز به دانش در حوزه طب کل نگر و جامع ایرانی اسلامی دارد و از حوصله این بحث خارج است

غذاهای موثر  برای سلامتی، رشد خوب و افزایش قد:

غذاهایی که از کلسیم وفسفر برخوردارند،بهترین غذای استخوان به شمار می روند.و برای افزایش قد بسیار مهم اند برخی از این غذاها عبارتند از:کشک ،انواع کلم،پونه کوهی وچهار مغز؛یعنی مغزگردو،بادام، فندق وپسته،کنجدبا پوست به صورت خام،سبزیجات،میوه جات،و روغن زیتون که بهتر است با خرما میل شود.

نور مستقیم آفتاب،مصرف کلسیم وفسفر،خوردن کله جوش که یک یک غذای سنتی است،خرما و شیره خرما بهترین غذا برای محافظت از استخوان هاست.البته نرمش و ورزش روزانه باعث بهره مندی کامل ، قوی شدن و استحکام استخوان و رشد خوب می شود.

 

مصرف روزانه غذاهای زیر را توصیه میکنم:

عسل - خرما - بادام - گردو - فندوق - پسته - کشک محلی -شیر گاو محلی با چربی طبیعی - روغن زیتون - روغن کنجد - روغن حیوانی

از نور آفتاب در طول روز بهره مند شوید. (ساق پاها را برهنه کنید و چند دقیقه جلوی آفتاب بگیرید)

حرکات ورزشی خاص جهت افزایش :

ورزشهای زیر تاثیرات بسیار خوبی بر روی قد دارند

تکواندو: سیستم تمرینات تکواندو به گونه ایست که افرادی که در سنین پایین به این ورزش روی می آورند قدشان به مقدار قابل توجهی از آن چیزی که باید بلند تر میشود.

تمرینات کششی   انجام حرکات کششی مناسب به صورت روزانه باعث افزایش رشد قد و قوی شدن و استحکام استخوانها میشود میشود.

تحقیقات نشان داده تمرینات رشته یوگا تاثیرات بسیار خوبی بر روند رشد قد دارد

- مجموعه آموزشی حرکات افزایش قد   -

 

حجامت:

 انجام عمل بهداشتی – درمانی حجامت مقدس که در دین مبین اسلام نیز تاکید فراوانی بر آن شده است

موجب افزایش قد افراد در حال رشد تا 10 سانتیمتر میشود

البته حجامت باید در سنین قبل از 16 سالگی (جهت افزایش قد) انجام شود

نکته مهم این که حجامت باید زیر نظر پزشک متخصص طب سنتی انجام شود یا این که حداقل حجام به اصول پایه طب سنتی از جمله طبایع و مزاج شناسی مسلط باشد.

دکتر محمد عزیز خانی که در زمینه حجامت تحقیقات فراوانی انجام داده. و در مدت 10 سال با حجامت بیش از 8 هزار کودک و نوجوان، تجربیات ارزشمندی را کسب کرده است میگوید: حکما معتقدند تا 25 سالگی ظرفیت قد کشیدن در انسان باقی است.  حتی اگر هورمون های رشد دیگر ترشح نشوند.این را ما به وضوح دیده ایم که حتی خانم 24 ساله بعد از  یک سلسله عملیات که محور آن حجامت بوده قد کشیده است

مطالعه بیشتر در مورد حجامت:

 آشنایی با چهله تیغ نوزادان برای سلامتی و رشد خوب آنان اینجا کلیک کنید

گزارش درمان كوتاهي قد اطفال و نوجوانان بوسيله حجامت اینجا کلیک کنید

حجامت را باور کنیم مصاحبه با دکتر عزیزخانی - اینجا کلیک کنید

حجامت و مزایای آن و تفاوت حجامت با اهدای خون اینجا کلیک کنید

 

روانشناسی رنگ ها و لباس پوشیدن برای قد بلند تر!

از آنجاییکه کمتر راه بدون عوارضی برای بلند قد شدن افراد بزرگسال وجود ندارد هر چند رشد قد تا 35 سالگی هم مشاهده شده لذا توصیه های کاربردی زیر جهت قد بلند  به نظر رسیدن ارائه میشود

1.از کفش های اسپورت که کفی کلفت حدود 4 یا 5 سانتیمتر دارند استفاده کنید این روش جواب خود را پس داده !متعجب خواهید شد البته توجه داشته باشید که کفش های پاشنه بلند به ستون فقرات شما آسیب میزند، دقت کنید که کفش استاندارد با کفی کلفت.

2. لباسهاي بالا تنه و پايين تنه با رنگهاي متفاوت شما را بلند قد تر  ميکند.

3. لباس های اندازه بپوشید

4. شلوار را در ناحیه کمر بالاتر بیاورید

5. لباس با طرح راه راه عمودي بپوشيد

ادامه - چگونه قد بلند شویم؟

مقالات مرتبط:

راه های افزایش قد

تمرینات مخصوص افزایش قد

-----------------